|
Anbefalinger til 75" TV Budget ca. 25.000 kr Read |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PSY ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2014 Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Oktober-2016 kl. 09:47 |
Hej alle,
Har besluttet mig for at investere i et 75" TV, fortrækker LG da Panasonic ikke laver noget i denne størrelse, men Samsung kan også gå an. Skal have 4K/UHD , HDR er ikke en nødvendighed. Lyden og smartTV er ikke en nødvendighed. Det må ikke være TV baseret på Android OS. Har selv kigget på Samsung UE75JU6475, men kender ikke så meget til Samsungs modeller.. Jeg kommer fra et 65 " Sony XD93, vi har en stor stue, tv'et skal derfor skiftes til en større model. Nogen bud ? |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mon ikke clouding (ujævn baggrundsbelysning) bliver meget synligt i den størrelse?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
mibu ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
Hvis du stadig leder efter en 75" skærm - så har Elgiganten tilbud på Samsungs UE75KS8005 denne weekend til 24999. Er selv fristet. På den anden side er Black Friday ikke langt væk.. Kan være den bliver billigere..
Redigeret af mibu - 04-November-2016 kl. 18:53 |
|
/Michael
|
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
Der skal godt nok noget af en stue til at "bære" et 75" TV. Hvor langt sidder i fra TV'et?
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Det behøver da ikke være en stor stue til et 75".
Vi sidder omkring 3m fra 65" og det kunne sagtens være større. Jeg har ca 4m i min bio til 120" og det er lige tilpas. |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Vi sidder 3,5m fra et 75" og det er ikke for stort. For at "se" 4k må det gerne være stort og tæt på :) 65" er jo bare mainstream ;) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er godt du bruger smiley. Iflg forhandlerne er det 55" der er blevet familien DK's foretrukne. Skyldes sikkert at den brede pianosorte ramme er erstattet af en meget smal ramme, så 55" ikke fylder mere end et "gammeldags 50 tommer" |
|
![]() |
|
oleahmed ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
Hvilke programmer ser du i 4K, eller i det hele taget, hvilket underholdningsprogram?
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Den opsklarer fint sådan et tv, men det vigtigste er nu pixel størrelse på et 4k tv. Hvis det var 1080p ville jeg nok kunne se "pixel gitteret" eller hvad det hedder. Det er jeg fri for på et 4K tv.
|
|
![]() |
|
joachimp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-August-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
Hvorfor ikke købe Samsung ue75ks8005 som de har på tilbud til 20.000 i power
|
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
Kan godt se på kommentarerne at jeg skal ha' mig et nyt TV :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |