|
Andet spørgsmål vedr. netflix |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-September-2014 kl. 11:55 |
Hej alle
Jeg har lige fået ovennævnte og har oplevet at en film bliver afbrudt den siger ingen forbindelse Til internettet har i andre prøvet det. Kører ihvertfald med en 20-30 i forbindelse siger mit arbejde.er det fordi der er mange på nettet i mit område. Mit pana er tilsluttet min trådløse router Håber i kan hjælpe Edit: det kører bedre. Et andet spørgsmål: Kan forbindelsen blive bedre hvis jeg investerer i en apple tv boks og kører trådløst derfra til Flimmer: boksen står jo tæt på TV, nu er mit TDC stik 5-6 meter væk fra flimmer. kan jeg ikke forbinde med et fast internet kabel fra Apple TV boks til flimmer. Et andet spørgsmål, jeg bruger nu Appen Netflix den indbygget i TV, men jeg får da ikke HD kvalitet her vel, skal jeg ikke forbinde med et HDMi kabel fra Apple tv boks til HDMI indgang på TV, har en ledig i indgang 3. Jeg har tegnet et HD abbonnment hos Netflix. Håber på svar god dag lofferen |
|
![]() |
|
1944 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2013 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med en Chromecast?
|
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TVét burde jo kunne finde ud af det, prøv at start en stream på din pc og se om den også har problemer.
evt tjek hastighed på speedtest.net
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |