recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Andet spørgsmål vedr. netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Andet spørgsmål vedr. netflix

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Andet spørgsmål vedr. netflix
    Sendt: 05-September-2014 kl. 11:55
Hej alle

Jeg har lige fået ovennævnte og har oplevet
at en film bliver afbrudt den siger ingen forbindelse
Til internettet har i andre prøvet det. Kører ihvertfald
med en 20-30 i forbindelse siger mit arbejde.er det
fordi der er mange på nettet i mit område.

Mit pana er tilsluttet min trådløse router

Håber i kan hjælpe

Edit: det kører bedre.

Et andet spørgsmål: Kan forbindelsen blive bedre hvis jeg investerer i en apple tv boks og kører trådløst derfra til Flimmer: boksen står jo tæt på TV, nu er mit TDC stik 5-6 meter væk fra flimmer.

kan jeg ikke forbinde med et fast internet kabel fra Apple TV boks til flimmer.

Et andet spørgsmål, jeg bruger nu Appen Netflix den indbygget i TV, men jeg får da ikke HD kvalitet her vel, skal jeg ikke forbinde med et HDMi kabel fra Apple tv boks til HDMI indgang på TV, har en ledig i indgang 3. Jeg har tegnet et HD abbonnment hos Netflix.

Håber på svar
god dag
lofferen
Til top
1944 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Maj-2013
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 1944 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2014 kl. 15:25
Hvad med en Chromecast? 
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2006
Point: 606
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2014 kl. 15:30
TVét burde jo kunne finde ud af det, prøv at start en stream på din pc og se om den også har problemer.

evt tjek hastighed på speedtest.net
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu