Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
mm-bob
Super bruger
Oprettet: 03-Marts-2010
Status: Offline
Point: 436
|
Sendt: 21-September-2010 kl. 08:19 |
Kan ikke lige se fidusen i denne wifi remote app.
Det er jo bare lidt menu navigering og start/stop/pause og den dur.
Så foretrækker jeg hardware knapperne på 1 samlet universal remote som Logitech Harmony One eller 900.
Hvis man skal over i en skærmbaseret remote, så må den tilbyde noget ekstra. Fx søgninger og cover art....
|
|
 |
justrace
Guld medlem
Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
|
Sendt: 21-September-2010 kl. 08:46 |
Jo, men har man ikke brug for alt det, så er der jo en gadget mindre til at flyde, for mobilen er der jo alligevel.
|
|
 |
Slettet_120331
--
Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
|
Sendt: 21-September-2010 kl. 09:36 |
Det er en grund til fjernbetjeningener ikke har touch knapper, nemlig at man gerne vil kunne se på skærmen og mærke sig frem til hvor man skal trykke. Brugte på et tidspunkt en ipod touch som fjernbetjening til mit xbmc mediacenter men det kan på ingen måder erstatte en rigtig fjernbetjening med taktilt feedback.
|
 |
justrace
Guld medlem
|
Sendt: 21-September-2010 kl. 12:03 |
Jeg kender alligevel ikke min fjernbetjening så godt, da jeg bruger tiden til at se film, og ikke fjumre rundt med alle funktionerne. :)
Så jeg skal alligevel kigge ned, og den oplyste skærm er bedre end en mørk fjb, hvor man skal se godt i mørket for at vide hvor man skal trykke.
|
|
 |
Slettet_120331
--
Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
|
Sendt: 21-September-2010 kl. 12:27 |
Mon ikke du kan skrue op og ned eller flytte fingeren fra kanel op til kanel ned uden at kigge alt for meget. Du skal være velkommen til at prøve det men vil næsten garantere du bliver træt af det.
Det smarte ved det kan være at man kan sætte noget musik på uden at tænde fjernsynet (kunne jeg i hvert fald med xbmc og xbmc remote til ipod) men når man bare lige skulle sætte noget på pause eller spole frem og tilbage var det ulideligt.
Synes du skal give det et forsøg nu hvor du allerede har hardwaren mine erfaringer med det har bare været dårlige.
Redigeret af Briam - 21-September-2010 kl. 12:31
|
 |
mm-bob
Super bruger
Oprettet: 03-Marts-2010
Point: 436
|
Sendt: 21-September-2010 kl. 13:10 |
justrace skrev:
Jeg kender alligevel ikke min fjernbetjening så godt, da jeg bruger tiden til at se film, og ikke fjumre rundt med alle funktionerne. :)
Så jeg skal alligevel kigge ned, og den oplyste skærm er bedre end en mørk fjb, hvor man skal se godt i mørket for at vide hvor man skal trykke. |
Harmony One / 900 har bagbelyste knapper, der tænder nå remote bevæges... 
|
|
 |
justrace
Guld medlem
|
Sendt: 21-September-2010 kl. 17:20 |
Ja, jeg har en ældre 525'er, som også gør det.
|
|
 |