|
Android 5.0 Lollipop nu til LG G3 |
Besvar |
Forfatter | ||
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Januar-2015 kl. 20:55 |
|
Android 5.0 Lollipop er nu kommet til LG G3
Men, lad lad vær med at opgradere nu, vent til de har rettet på den. Jeg synes bestemt ikke om den, hvis det var muligt ville jeg tilbage til den forrige version.
|
||
basholm
Super bruger Oprettet: 20-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 302 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er du utilfreds med ? Jeg har opgraderet idag og indtil videre er alt som det skal være. MVH Tommy
|
||
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har indtil videre fundet 2 ting som irriterer mig, det ene er at man ikke kan åbne telefonen med 2 "nok nok" mere, nu skal man også tilføje en ekstra sikkerhed, enten med kode, mønster, eller trække i skærmen for at åbne den. Det andet er, tidligere kunne man trykke på knappen på bagsiden, hvis man ville ændre lyd profilen til tavs, det kan man ikke gøre mere.
Redigeret af kskruger - 06-Januar-2015 kl. 21:16 |
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Virker fint på min.
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |