recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android 5.0 Lollipop nu til LG G3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android 5.0 Lollipop nu til LG G3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Android 5.0 Lollipop nu til LG G3
    Sendt: 06-Januar-2015 kl. 20:55
Android 5.0 Lollipop er nu kommet til LG G3
Men, lad lad vær med at opgradere nu, vent til de har rettet på den. 
Jeg synes bestemt ikke om den, hvis det var muligt ville jeg tilbage til den forrige version. 
Til top
basholm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Juli-2004
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér basholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2015 kl. 21:02
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Jeg synes bestemt ikke om den, hvis det var muligt ville jeg tilbage til den forrige version. 

Hvad er du utilfreds med ?

Jeg har opgraderet idag og indtil videre er alt som det skal være.

MVH

Tommy
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2015 kl. 21:11
Oprindeligt skrevet af basholm basholm skrev:

Hvad er du utilfreds med ?

Jeg har opgraderet idag og indtil videre er alt som det skal være.

MVH

Tommy

Jeg har indtil videre  fundet 2 ting som irriterer mig, det ene er at man ikke kan åbne telefonen med 2 "nok nok" mere, nu skal man også tilføje en ekstra sikkerhed, enten med kode, mønster, eller trække i skærmen  for at åbne den. Det andet er, tidligere kunne man trykke på knappen på bagsiden, hvis man ville ændre lyd profilen til tavs, det kan man ikke gøre mere. 

Redigeret af kskruger - 06-Januar-2015 kl. 21:16
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2015 kl. 08:43

Det andet er, tidligere kunne man trykke på knappen på bagsiden, hvis man ville ændre lyd profilen til tavs, det kan man ikke gøre mere. 
Virker fint på min.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu