recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android alternativ til iPad Mini
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android alternativ til iPad Mini

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Android alternativ til iPad Mini
    Sendt: 26-April-2022 kl. 10:51
Jeg søger et alternativ til iPad Mini. Findes der noget?

Alle dem jeg finder ser meget "discount-agtige" ud hvor iPad har byggekvalitet, design og specs i orden. 
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2022 kl. 12:34
Samsung har lavet nogle fornuftige tablets, hvor man også kan købe keyboard til.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2022 kl. 12:52
Kan du huske hvilke? Kan godt se der er nogle i f.eks. Elgiganten, men på Samsungs hjemmeside er der ingen søgeresultater når man filtrerer på 8"-10" skærmstørrelse. Hvilket kunne tyde på, at de modeller man kan finde i Elgiganten er udgåede. Med den udvikling vi ser for produkterne vil jeg helst ikke købe noget forældet.
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2022 kl. 13:03
Hvorfor køber du ikke bare en iPad?
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2022 kl. 13:10
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Hvorfor køber du ikke bare en iPad?
 
Overvejede om jeg skulle skrive i første post, at det selvfølgelig ikke var brugbart at foreslå iPad når nu jeg specifikt søger efter Android. Jeg lod være, da jeg tænkte det selvfølgelig ikke ville være nødvendigt - jeg tog fejl Smile
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2022 kl. 13:24
Det kunne jo også være fordi, du var nærig 😆
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2022 kl. 13:45
Det er efterhånden begrænset, hvor meget der findes i den størrelse - men både Lenovo og Samsung har nogle modeller. Det findes desuden en række modeller til erhvervsbrug, som mere udmærker sig ved at være stødsikre/vandtætte end top-notch specs.


Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2022 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Det kunne jo også være fordi, du var nærig 😆
Uanset om jeg er nærig, ikke er vild med iOS, har huset fyldt med andre Android tablets, skal bruge apps som ikke findes til iOS osv osv... Så ændrer det da ikke på, at dit mest gennemtænkte input til tråden er, at du foreslår at jeg køber præcis dét jeg spørger efter et alternativ til. Kan du følge min undren? :)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2022 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Jeg søger et alternativ til iPad Mini. Findes der noget?

Nej.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2022 kl. 14:53
Android har stor udbredelse på smartphone, men generelt står det efter min erfaring virkelig sløjt til med Android på tablets, særligt pga. manglende opbakning fra app-udviklerne.
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2022 kl. 21:47
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Det er efterhånden begrænset, hvor meget der findes i den størrelse - men både Lenovo og Samsung har nogle modeller. Det findes desuden en række modeller til erhvervsbrug, som mere udmærker sig ved at være stødsikre/vandtætte end top-notch specs.



Jeg har ikke foreslået dig at købe en iPad.
Jeg spurgte hvorfor du ikke vil købe en iPad.
Det er helt OK, hvis du ikke vil svare på det.
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2022 kl. 22:01
Spoxy, køber ikke iPad fordi...:

1. Skal bruges til en hjemmebiograf hvor alle apps jeg skal bruge kan placeres som widgets så jeg har én skærm til alle funktioner
2. Jeg er ikke specielt stor fan af iOS.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu