recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android alternativ til iPad Mini
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android alternativ til iPad Mini

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2022 kl. 22:16
Du kan også lave widgets på iOS
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2022 kl. 22:27
Men det løser jo ikke punkt 2, vel? 

Jeg forstår godt, at Apple/Android tråde ofte løber af sporet når der findes folk hvis eneste mål med en tråd er, at forsøge at overbevise om at gå efter noget andet end det trådstarter faktisk ønsker og efterspørger Sleepy
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2022 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Men det løser jo ikke punkt 2, vel? 

Nope, men hvis operativsystemer er mest vigtigt, må du jo nøjes med at købe hvad du kan få af Android mini tablets, hvilket ikke er særligt mange og slet ikke noget i lige så “lækker” en kvalitet som en iPad mini.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2022 kl. 22:35
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Men det løser jo ikke punkt 2, vel? 

Nope, men hvis operativsystemer er mest vigtigt, må du jo nøjes med at købe hvad du kan få af Android mini tablets, hvilket ikke er særligt mange og slet ikke noget i lige så “lækker” en kvalitet som en iPad mini.

Klaus
Er desværre også det jeg er kommet frem til. Må ud og se dem fysisk. Hvis det er noget værre plastik kan jeg potentielt godt leve med iOS. 
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2022 kl. 22:43
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Men det løser jo ikke punkt 2, vel? 

Jeg forstår godt, at Apple/Android tråde ofte løber af sporet når der findes folk hvis eneste mål med en tråd er, at forsøge at overbevise om at gå efter noget andet end det trådstarter faktisk ønsker og efterspørger Sleepy

Det var et forsøg på at hjælpe dig.
Det kunne jo være, at du ikke var klar over, at der også kan laves widgets på iOS.
Og nu viser det sig jo, at punkt 2 ikke er ufravigeligt 🤔
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2022 kl. 22:47
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Er desværre også det jeg er kommet frem til. Må ud og se dem fysisk. Hvis det er noget værre plastik kan jeg potentielt godt leve med iOS. 

Ud fra den efterhånden betragtelige del af Android tablets jeg har haft gennem fingrene, vil jeg gætte på at du ender med at måtte leve med iOS.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2022 kl. 22:49
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Spoxy, køber ikke iPad fordi...:

1. Skal bruges til en hjemmebiograf hvor alle apps jeg skal bruge kan placeres som widgets så jeg har én skærm til alle funktioner
2. Jeg er ikke specielt stor fan af iOS.
En iPad kører ikke iOS.
Men er det ikke bare at tage en tur i Elgiganten / power. De har vel et pænt udvalg af tablets, så du kan få en fornemmelse af kvaliteten.
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2022 kl. 23:04

[/QUOTE] En iPad kører ikke iOS.
Men er det ikke bare at tage en tur i Elgiganten / power. De har vel et pænt udvalg af tablets, så du kan få en fornemmelse af kvaliteten.
[/QUOTE]

Nu er det vist flueknepperi. Ved godt at iPadOS har lidt mere funktionalitet end iOS, men..
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
Fisk123 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fisk123 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2022 kl. 23:34
Xiaomi pad 5 11" er både lækker og hurtig.

Fås for ca 2500,- på europæiske amazon-sider. 


Til top
wega2000 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Januar-2017
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wega2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2022 kl. 00:41
tag et kig på en Lenovo yoga tablet, de skiller sig stilfuldt flot ud i kvalitet: https://www.elgiganten.dk/product/mobil-tablet-smartwatch/tablet/lenovo-yoga-tab-11-tablet-8256-gb-wifi/390582 ;
Til top
æblemand86 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2013
Sted: svendborg
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér æblemand86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2022 kl. 02:22
https://www.gsmarena.com/search.php3?mode=tablet der er da mulighed for at se hvad der passer til dine ønsker
Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2022 kl. 06:47
Hej
Jeg har overvejet at købe en Samsung Galaxy Tab A7 Lite.
Den er måske ikke særligt kraftig?

 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu