|
Android auto |
Besvar | Side <12345 6> |
Forfatter | ||||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg er af samme opfattelse. Synes det er en noget flad fornemmelse. Jeg bruger dog ikke beskeder eller andet af den slags. Kun sms, som jeg lytter/taler til. Jeg fik desværre ikke testet den del på vej hjem. Men sådan som det startede op, der er jeg spændt på at se hvad der sker, når der tikker en sms besked ind næste gang.
Nu er det jo i en bil, så meningen er ikke at man skal sidde og glo på alt muligt andet. Det giver ingen mening, og er i øvrig ikke forsvarligt. Virker det ikke med stemme kontrol, så bør det reelt set ikke være der.
Jeg bruger "svar" med sms beskeder. Har ikke prøvet andet former for beskeder.
Ikke mig bekendt med sms.
|
||||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Eller bruge stemmekontrollen
|
||||
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja selvfølgelig, i det omfang der kan styres med stemmekontrol eller info kan maskin oplæses er det naturligvis ok :)
|
||||
Rolias
Super bruger Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvordan har du det så med manglen på Netflix? Det er jo trods alt ikke meningen det skal være en tablet. Jeg fik i øvrigt tilbudt det nye Android Auto i går, og jeg synes fint om det i forhold til det gamle.
|
||||
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
||||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg er ved at kigge på ny bil hvor der er plads til Android Auto, men jeg har nogle begynderspørgsmål.
1. Der er noget med kun biler med indbygget Android Auto får det nye design. Men hvis bilen har en skærm med Android Auto mulighed, hvor man skal sætte tlf. til via. USB er den så ikke indbygget i bilen? 2. Jeg fik af vide, knappen med voice kun virker, hvis bilens system er sat til Engelsk. Kan man ikke via. Google Assistent tale Dansk til det? 3. Skal man hente Android Auto fra APK mirror eller skal man installere Googles nye Assistance app, hvis den er tilgængelig?
|
||||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
1: Jo. 2: Virker fint med dansk. 3: Ja, indtil det bliver officielt i Danmark, skal du hente via APK.
|
||||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Okay tak.
|
||||
JENC
Guld medlem Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg synes min Android Auto er en skovl til at forstå dansk. (Galaxy S7, Ford S-Max - Ford Sync v3) I forhold til hvad min Google Home i huset og på mobilen forstår og kan agere på, er Android Auto komplet noob. Navigeringskommandoer virker fint (og pt. kan Android Auto jo ikke meget andet end navigering), men spørgsmål som jeg ellers kan få svar på med Google Assistant (Google Home) giver den meget ofte op på. Jeg håber snart Google Assistant bliver den reelle "motor" i talehåndteringen i Android Auto.
|
||||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
De problemer har jeg ikke oplevet (OnePlus 6T, Toyota X-Touch). Bruger det mest til navigering, musik (spotify), Radio, telefonopkald og sende/modtage beskeder.
Redigeret af Deschain - 27-August-2019 kl. 15:09 |
||||
Bjur
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Har lige købt ny bil og har hentet Android Auto fra apkmirror. Har installeret og konfigureret app. Når jeg sætter den til i bilen med USB og trykker app på displayet i bilen siger den.
Kontroller indstilling i mobilt app eller forbindelse. Hvad mangler jeg for at få det til at virke?
|
||||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Har du forbundet med BT?
Hvilken telefon har du? På Huawei skal man hver gang vælge USB mode. |
||||
Bjur
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det tror jeg. Galaxy S10+
|
||||
Besvar | Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |