|
Android auto |
Besvar | Side <1 3456> |
Forfatter | ||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ja, men den bruger også Bluetooth, (spørg mig ikke hvorfor).
Det er korrekt. Hvis man skruer ned, mens assistenten taler, så skal man skrue op igen, når assistenten taler.
|
||
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak prøver det med at skrue op
|
||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 973 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er Android Auto dukket op på - og bliver opdateret fra - Google Play. Jeg har før hentet den fra APK mirror.
Alt virker fint, MEN den læser nu sms op på engelsk.... Altså, den prøver at læse dansk på engelsk... Min telefon er sat til dansk sprog. Nogen der ved hvorfor?
|
||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
AA har gevaldige problemer for tiden, (faktisk i ret lang tid). Det virker on/off, for det meste off.
følg med her: https://support.google.com/androidauto/thread/17637015?hl=en |
||
Fidoble
Bruger Oprettet: 07-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 70 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det skulle også hjælpe at rydde cachen for AA og Google appen?
|
||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2564 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der nogen der ved om man kan få AA til at virke trådløst i Danmark endnu?
|
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 973 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vist ikke endnu. Kræver Android 11 og at din bilradio kan køre 5GHz Wifi (hvilket stort set igen kan i øjeblikket).
|
||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2564 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Øv, og man kan stadig ikke få en adapter til wifi.
|
||
Fidoble
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis man fjerner alle opdateringer til Google appen og henter version 10.92.9.21 så skulle det virke, jeg har ikke selv prøvet det endnu, men skal nok vende tilbage når jeg har afprøvet det...
|
||
Deschain
Funktioner
Tak(0)
|
|
https://www.indiegogo.com/projects/aawireless/x/24634385#/
Et hollandsk firma er ved at lægge sidste hånd på et WiFi/USB modul, så man kan bruge AA via WiFi selvom bilen ikke understøtter det.
Redigeret af Deschain - 17-September-2020 kl. 15:04 |
||
Fidoble
Funktioner
Tak(0)
|
|
I dag har det virket i min bil. Nu kan jeg tale dansk til den og den har indtil videre forstået det hele, hvilket til tider har været en udfordring.
Det eneste jeg endnu ikke har prøvet er at få læst en besked op. |
||
Deschain
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har hele tiden kunnet tale dansk til den uden problemer. Problemet er at den læser danske beskeder op på "engelsk"...
|
||
Besvar | Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |