|
Android Tlf og apps |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, fik kastet en desire s i nakken, rootede, den og installerede android 4.2.2 på den. En overraskende lækker løsning, og jeg har endnu ikke fundet en app der ikke har kunnet blive installeret efter opdateringen af android.
Opdateringen reparerede også lyset i soft Keys, som ikke ville lyse op med htc sense Redigeret af aerik - 11-Juni-2013 kl. 13:44 |
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder godt Aerik :)
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt nok, aerik. Sku' lige til anbefale dig at kigge efter en Desire S evt. brugt, da det netop er mobilos der kan klare, så at sige alt. Derudover så er den også solidt bygget, kører smooth og hurtigt +den er behagelig at anvende.
Er selv den glade ejer af denne imo fede HTC phone. Til dato det bedste mobilos køb jeg har gjort. Bytter den først ud, når den absolut ikke kan mere, da den kører upåklageligt, nu på sit 3 år.
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg brugte den en dag med htc sense, og det var ved at få mig til at fortryde jeg havde købt den.
Håber de nye sense er tættere på Vanilla android. Jeg kan simpelthen ikke forstå, at de skal pakke et så genialt system ind i alle deres skins. Jeg var ved at sælge den igen, da jeg ikke kunne få root til at gå igennem, men lige pludselig spillede alt, og jeg bliver mere og mere glad for den. Tror ikke jeg kommer tilbage til iPhone igen. Android kan altså bare tilpasses perfekt ud fra mit brugsmønster ;) Bedste telefon til 100kr jeg endnu har haft |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |