|
Android TV som virker med TV2 Play |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
bingoking
Bruger Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
DR TV Appen kan jeg ikke anbefale at køre på den måde, da den slet ikke passer i forhold til en TV skærm og ikke reagerer ordentligt. Brug i stedet Kodi med DR addons, som fungerer meget bedre. Ellers er Chromecast løsningen. Hvis der er tale om Sony TV med Android har min model en native DRapp, som virker. Jeg har forsøgt om jeg kunne hive den ud af systemet, men det er ikke muligt.
Waoo skal jeg ikke kunne sige noget om, da jeg aldrig har prøvet den. Redigeret af bingoking - 29-Januar-2018 kl. 15:19 |
||
AndersBrohus
Ny bruger Oprettet: 07-Juli-2014 Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Amen æv altså! :/
Det er nemlig fordi jeg skal ha opsat et ekstra TV op, og gider ikke trække et kabel så der er direkte forbindelse.. Så havde tænkt på at ATV men der kan Waoo ikke kører på, og så tænkte jeg at Android TV havde en dedikeret app så nej :/ |
||
omegasteffy
Bruger Oprettet: 09-April-2012 Sted: DK Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tror du umiddelbart det vil virke med en extern Android TV boks? Jeg kan bekræfte at TV2s App til LG fjernsyn også fungere fint (omend sølle kvalitet de først 10 sek)
|
||
omegasteffy
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det står dem frit for at kaste penge efter frugtfirmaet, jeg vil ikke. Gider jeg ikke diskutere det yderligere, da tråde så ender ud i for/imod Apple, i stedet for det oprindelige spørgsmål.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19552 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du er vel blevet bedt om at finde en løsning til dem? Så spørger du efter en god løsning og får den, desværre passer den ikke ind i din verden. Derfor vil du hellere finde en løsning til dem, som skal "fuskes igennem" og sandsynligvis vedligeholdes igen og igen, frem for en simpel løsning der bare virker - eller? Klaus |
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg må sige at jeg er enig med KlausDM.
Først: ulempen ved Apple TV er at man skal oprette et Apple-id, når man intet Apple udstyr har, og aldrig vil have noget. Kun Apple TV. Det kan være besværligt. Men: Se bort fra at det er Apple, der har lavet boxen Den er nem at bruge af både bedsteforældre og børn. På startskærmen ser man kun de aps, der er hentet, dvs. TV2play, DR DK, Viaplay, Netflix, HBO, Vimeo, Youtube osv. Jeg har besøgt flere “kabelklippere” på 65+, der har fået Apple TV, og som ikke aner hvad Apple er. Det er deres børn/brødre, der har installeret det til dem. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Det nytter ikke at diskuterer religion med en fanatiker.
Hvor religion går ind, går for....... ..
|
||
Mvh Jesper
|
||
omegasteffy
Funktioner
Tak(0)
|
|
De har aldrig brokket sig over deres Boxer setup, eller bedt om at den udskiftet. Jeg foreslog dem at prøve TV2s app på LG TV'et. Jeg vil ikke hemmeligholde Apple som løsning, men i og med den ikke "passer ind i min verden", er jeg i hvert fald ikke motiveret til at supportere den. Prisen alene gør det mere attraktivt at købe nyere fjernsyn, så slipper de helt for ekstern box og flere fjernbetjeninger.
|
||
bingoking
Bruger Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har som nævnt ikke forsøgt mig med Waoos app til android på mit Android TV - jeg har ikke Waoo, så det er der ingen grund til for mig :-) Jeg kan evt forsøge at smide den på mit TV i aften og se hvordan det virker. Men jeg kommer jo nok ikke så langt når jeg ikke er kunde... Redigeret af bingoking - 29-Januar-2018 kl. 21:47 |
||
lunapark
Bruger Oprettet: 24-Marts-2009 Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Så er der en en offciel app ude til TV 2 Play på Android TV.
Hent den før din nabo og se alle VM kampene derpå :-) https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.tv2.tv2playtv |
||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor alt det had Apple tv er en lille dejlig boks der er nem at bruge |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er Shield TV også, begge betjenes rimeligt ens. Fordel, den kan afspille fra USB.
Redigeret af Radiomanden - 15-November-2018 kl. 17:22 |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |