|
Android TV som virker med TV2 Play |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
omegasteffy
Bruger Oprettet: 09-April-2012 Sted: DK Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lidt status update efter TV2 har frigivet Android TV app. Det er endt med en Xiaomi Mi 4k Box, som umiddelbart fungere ok:* Ville nok godt have haft kabel i stedet for kun WiFi som netværksforbindelse, men i praksis ikke noget problem. * Vi har oplevet nogle HDMI glitches med mærkelige farver, om det er boksen el. TV'et skyld skal jeg ikke kunne sige. Jeg tror det forsvandt efter auto-detect af opløsning blev slået fra. * TV2s stream er ikke altid helt stabil. Jeg har ikke indtryk af de bruget det voldsomt meget. |
|
omegasteffy
Bruger Oprettet: 09-April-2012 Sted: DK Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tilbageholdt med vilje svar for tråden ikke skulle køre i skoven tidligere, men tror jeg fik de svar jeg skulle have. Normalt er jeg ikke politisk, men hvis jeg går ind for RightToRepair er det vel kun naturligt at boykotte Apple. Ligeledes finder jeg det irriterende at de insisterer egne formater og standarder, så vi alligevel ikke kunne nøjes med et opladerstik til alle telefoner + deres måde at krybe udenom design fejl såsom antenneplacering i iPhone4. Det kan sagtens være divisionen for AppleTV er en undtagelse, men når produktet så samtidigt koster mere vil jeg godt kigge efter alternativer. Redigeret af omegasteffy - 15-November-2018 kl. 22:53 |
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der har altid været mange følelser og fordomme i spil mht Apple .En af fordommene går jo bla på, at meget af hadet skyldes at Apple langt hen af vejen er lykkedes med, at lukke for "fy"-ware og film pirateri. . .
Personligt,har jeg spyttet i kassen med en Ipad samt en AppleTV4k . Og sidstnævnte er et outstanding produkt til prisen her i huset . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |