recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android TV-bokse, Råd søges, del dine erfaringer!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android TV-bokse, Råd søges, del dine erfaringer!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-thomas-88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-December-2013
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -thomas-88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Android TV-bokse, Råd søges, del dine erfaringer!
    Sendt: 29-Januar-2014 kl. 15:18
Hej Alle !

Jeg går og leder efter et alternativ til min WD TV Live boks, og er begyndt at kigge lidt på en Android boks, dog er der jo rent ud sagt 100+ at vælge mellem. Hvilke fungerer og hvilke gør ikke ?

Jeg er ude efter en der kan følgende:
WIFI
XBMC (for android)
Netflix (og gerne mange flere)
Styres via en logitech harmony 300 remote (eventuelt ved tilføjelse af en ir-modtager)
Afspilling af .iso .avi .mpeg4 .mp4 mm.
Adgang til min NAS og afspille filer derfra.
HDMI udgang.
Audio udgang
Skal løbende kunne opdateres il nye versioner af android.

Eventuelt fungerer som Torrent client.

Pris: 300 - 1000.-

Jeg har kigget lidt på denne:
JESURUM DX05 omkring 650 kroner

Den er bare langsom om at starte op i youtube klippet :(

Mele a1000g omkring 1200.-

Ser meget interessant ud, nogen der kender den?

MX Android 4.2.1 omkring 700 kroner

Summasumarum:
Jeg er ude efter en boks der får mit fjernsyn til at ligne min Galaxy tab 3, kan tilgå XBMC, netflix og film fra min NAS, og gerne styres vha. logitech harmony 300 remote.

Kan jeg hente alle mine normale android apps til afspilling af film (netflix xbmc osv), er det så ikke bare at købe en billig boks med Quadcore ? Eller er der noget jeg overser?

Thomas

Redigeret af -thomas-88 - 29-Januar-2014 kl. 15:20
Til top
-thomas-88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-December-2013
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -thomas-88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2014 kl. 16:01
http://www.amazon.com/Tronsmart-Mk908II-Cortex-a9-Android-External/product-reviews/B00EO0MKMI/ref=dp_db_cm_cr_see_all_top?ie=UTF8&showViewpoints=1&sortBy=bySubmissionDateDescending

Der er også sådan en der :)
Super smart og får gode anmeldelser og ligger i den lave prisklasse, nogen der kender den?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu