|
Android TV-bokse, Råd søges, del dine erfaringer! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
-thomas-88 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-December-2013 Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2014 kl. 15:18 |
Hej Alle !
Jeg går og leder efter et alternativ til min WD TV Live boks, og er begyndt at kigge lidt på en Android boks, dog er der jo rent ud sagt 100+ at vælge mellem. Hvilke fungerer og hvilke gør ikke ? Jeg er ude efter en der kan følgende: WIFI XBMC (for android) Netflix (og gerne mange flere) Styres via en logitech harmony 300 remote (eventuelt ved tilføjelse af en ir-modtager) Afspilling af .iso .avi .mpeg4 .mp4 mm. Adgang til min NAS og afspille filer derfra. HDMI udgang. Audio udgang Skal løbende kunne opdateres il nye versioner af android. Eventuelt fungerer som Torrent client. Pris: 300 - 1000.- Jeg har kigget lidt på denne: JESURUM DX05 omkring 650 kroner Den er bare langsom om at starte op i youtube klippet :( Mele a1000g omkring 1200.- Ser meget interessant ud, nogen der kender den? MX Android 4.2.1 omkring 700 kroner Summasumarum: Jeg er ude efter en boks der får mit fjernsyn til at ligne min Galaxy tab 3, kan tilgå XBMC, netflix og film fra min NAS, og gerne styres vha. logitech harmony 300 remote. Kan jeg hente alle mine normale android apps til afspilling af film (netflix xbmc osv), er det så ikke bare at købe en billig boks med Quadcore ? Eller er der noget jeg overser? Thomas Redigeret af -thomas-88 - 29-Januar-2014 kl. 15:20 |
|
![]() |
|
-thomas-88 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-December-2013 Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.amazon.com/Tronsmart-Mk908II-Cortex-a9-Android-External/product-reviews/B00EO0MKMI/ref=dp_db_cm_cr_see_all_top?ie=UTF8&showViewpoints=1&sortBy=bySubmissionDateDescending
Der er også sådan en der :) Super smart og får gode anmeldelser og ligger i den lave prisklasse, nogen der kender den?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |