|
Androids bedste svar på airpods pro |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kvaaen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juli-2023 kl. 16:03 |
Hej alle sammen, Jeg skifter måske fra IOS til Android så snart zenfone 10 er klar til levering. I øjeblikket bruger jeg et par Airpods pro gen 1 sammen med min Iphone 13 mini. Jeg elsker mine airpods. Dette er, hvad jeg kan lide, og hvad jeg har brug for fra et nyt sæt hovedtelefoner \- ANC \- God gennemsigtighedstilstand (til når jeg løber) \- Komfortable selv i længere tid \- Anstændig batterilevetid \- Gode mikrofoner til at tale i telefon med Hvad jeg savner ved mine Airpods \- Bas \- Bedre pasform. Jeg kan løbe med dem. Men jeg kan ikke træne med mine kettlebells med dem. \- Ingen tilpasning af, hvad "knapperne" gør I øjeblikket bruger jeg et par Jaybird vista til træning. De gør arbejdet. Men der mangler mange andre ting. Hvad vil du anbefale, og hvorfor? Så tæt på 0kr som muligt, jo bedre. Men jeg har ikke tænkt mig at spare for meget på disse. Fordi jeg bruger dem. Meget! Men så igen. Jeg er slet slet slet ikke audiofil
|
|
Mvh.
Anders Nielsen |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1428 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tjaa billigste løsning er vel at fortsætte med at bruge dine Airpods sammen med din nye telefon😉
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Kvaaen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 118 |
Det er en mulighed. Men vil jeg ikke mangle nogle funktioner så?
Regner med at sælge min iPhone. Så det kan være de går med i en eventuel handel.
|
|
Mvh.
Anders Nielsen |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1428 |
Det kan selvfølgelig godt være jeg blot er lidt sart, men jeg ville aldrig have nogle brugte earplugs med andres sved og ørevoks.
Så behold dem dog, og installer evt. en Airpod app, og se om de ikke fungere som du ønsker
![]() Redigeret af Axlon - 13-Juli-2023 kl. 19:49 |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1046 |
Kan anbefale denne artikel om netop brugen af AirPods på Android
Og her er en test af bass-tunge in-ear headsets, hvor sportsbrug også indgår i vurderingen. App'en Button Mapper kan bruges til at ændre knappers funktioner på headsets. |
|
![]() |
|
moremusic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 589 |
Disse er måske værd at se nærmere på. Jeg har forgængeren (Gen2) og er meget tilfreds med lyden. Jeg bruger dem også til løb, og de sidder fint. De nye har muligheden for at sætte vinger på, der giver dig den bedste sikring til træning.
Mit største problem med Gen2 er opkaldskvaliteten - jeg oplevede at folk tydeligt hørte at jeg headset på. Ved ikke om det er løst med de nye. Lydmæssigt hører de til øverste hylde. Om du så kan lide deres sound, er jo et spørgsmål om smag og behag. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |