Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
MJ (udmeldt)
--
Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 11:11 |
Henrik, problemet er vel snarere at man så benytter Win7/Ie8?? Ej spøg.. det er ikke en gangbar løsning med at slette cookies - det skal bare virke! Men det lader til, fra anden tråd af, at en upgrade/update måske snart kommer.
|
|
JesperLund
Guld medlem
Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 11:14 |
Henrik B. skrev:
Problemet er så når man benytter Win7/IE8, og kun ønsker at slette recordere's cookies. De er sgu ikke til at finde frem til....
|
Det er jeg med på (drop IE, brug Firefox!!), men recordere.dk har et link som du kan klikke på hvorefter alle recordere.dk cookies sendes til de evige bitmarker. Jeg kan bare ikke huske hvad dette link er, men det er forhåbentlig andre som kan?
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 11:21 |
Martin.
Det virker åbenbart heller ikke på Linux.
Og nej, jeg vil ikke droppe IE - hvorfor fa'n skulle jeg! Det er det sædvanlige råd, fra alle de som ikke benytter det. Jeg vil hellere høre noget konstruktivt, hvordan det løses.
M.v.h.
|
|
MJ (udmeldt)
--
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 11:26 |
Jeg har ikke problemet med cookies her - jeg følte såmend empati på dine vegne Så jo det virker skam fint her på Linux Derimod har jeg problemet med login fra flere computere og at den skelner mellem www og ikke www. Dette gælder, som skrevet, på samtlige systemer jeg har brugt. Inkl. Windows selvfølgelig.
|
|
JesperLund
Guld medlem
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 11:27 |
Henrik B. skrev:
Og nej, jeg vil ikke droppe IE - hvorfor fa'n skulle jeg! Det er det sædvanlige råd, fra alle de som ikke benytter det. Jeg vil hellere høre noget konstruktivt, hvordan det løses. |
Du finder det link der sletter alle cookies, eller venter på at nogen poster informationen her. Mon ikke der snart er en recordere.dk admin som ser tråden? Men jeg synes at du skulle droppe Windows+IE og skifte til Linux+Firefox.
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
Bruger udmeldt 38
--
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 11:34 |
Ja, gider sgu ikke lede efter det....
M.h.t. Linux - ain't ever gonna happen! Prøvet det én gang i livet - og aldrig mere. Det er livet sgu for kort til. Måske hvis jeg var 18, og startede med en "ren" tavle. Men jeg giiiiiider ikke til at lære ALT fra bunden igen. På mange måder minder Linux mig om at gå tilbage til DOS, hvis man skal rode under huden på det...
M.v.h.
|
|
MJ (udmeldt)
--
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 11:41 |
Tja jeg har det lige omvendt.. livet er for kort til Windows. I modsætning til dig Henrik så har jeg trods alt en betydeligt større erfaring med Linux at basere det på end lige "en gang i livet". Har levet med Linux, Windows og OS X side om side i årevis og der er ingen tvivl om hvad mit valg er. Det sjove er, at folk der fravælger Linux er folk som dig der liiiige har prøvet det en eneste gang og puha nej da! Jeg siger ikke du skal skifte til Linux, men jeg synes du skal prøve at leve med Ubuntu 9.10 (når den kommer her om 10 dage ca.) i et par uger før du fraskriver dig det. Så vidt jeg ved/husker så er det flere år siden du har prøvet Linux og jeg kan love dig, der er sket ting og sager du end ikke har drømt om i dine vådeste drømme! Det er folks eget valg, heldigvis. Men tit foretager folk valg de ikke er kvalificerede til at foretage
|
|
JesperLund
Guld medlem
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 11:43 |
Henrik B. skrev:
M.h.t. Linux - ain't ever gonna happen! Prøvet det én gang i livet - og aldrig mere. Det er livet sgu for kort til. Måske hvis jeg var 18, og startede med en "ren" tavle. Men jeg giiiiiider ikke til at lære ALT fra bunden igen. På mange måder minder Linux mig om at gå tilbage til DOS, hvis man skal rode under huden på det...
|
Smoked but never inhaled? Det er en misforståelse mht Linux: hvis du installerer en distro som Ubuntu har du ikke større behov for at bruge en kommando prompt ("terminal" i Linux) end du har på Windows. Men ja, det er anderledes end Windows... på den fede måde.
|
|
|
Bruger udmeldt 38
--
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 11:55 |
MartinJohansen skrev:
Tja jeg har det lige omvendt.. livet er for kort til Windows. I modsætning til dig Henrik så har jeg trods alt en betydeligt større erfaring med Linux at basere det på end lige "en gang i livet".
|
Ja Martin, for du har prøvet det længe. Men du flyver let og elefant hen over min pointe! Og den er: Jeg giiiider ikke til at sætte mig ind i et nyt styresystem! Jeg kan lide at tveak'e m.v. Og det kræver altså at man har større kendskab til OS'en, end lige GUI'en! Jeg har arbejdet med Windows siden 3.1, så jeg kender den - på godt og ondt - og har derfor ingen intentioner om at lære nyt - hvorfor dog spilde min tid på det? Windows opfylder så rigeligt mine krav.
MartinJohansen skrev:
Har levet med Linux, Windows og OS X side om side i årevis og der er ingen tvivl om hvad mit valg er. |
Fint for dig - prøv ikke at overbevise mig, for det er som at slå i en dyne.
MartinJohansen skrev:
Det sjove er, at folk der fravælger Linux er folk som dig der liiiige har prøvet det en eneste gang og puha nej da!
|
Og? Jeg kom til den konklusion, at det gad jeg ikke bruge mit liv på..
MartinJohansen skrev:
Jeg siger ikke du skal skifte til Linux, men jeg synes du skal prøve at leve med Ubuntu 9.10 (når den kommer her om 10 dage ca.) i et par uger før du fraskriver dig det. Så vidt jeg ved/husker så er det flere år siden du har prøvet Linux og jeg kan love dig, der er sket ting og sager du end ikke har drømt om i dine vådeste drømme!
|
Nu drømmer jeg så slet ikke om Linux...
MartinJohansen skrev:
Det er folks eget valg, heldigvis. Men tit foretager folk valg de ikke er kvalificerede til at foretage
|
Bare rolig, jeg er så rigelig kvalificeret til at stå ved mit valg!
Og så er vi endda endnu ikke begyndt at tale om (mangel på) kompabilitet, nye programmer m.v. Næææh, jeg bruger det jeg kender, så jeg har tid til de sjove ting, i stedet for at sidde og nørkle med en ny OS.
M.v.h.
|
|
MJ (udmeldt)
--
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 11:59 |
Ja Henrik.. jeg ved at med dig er det som at slå i en dyne Sjovt nok er jeg mere produktiv på Linux end Windows så nej jeg tror heller ikke vi skal til at snakke om kompatibilitet og nye programmer ... Jeg hviler min kuffert....
|
|
Thorvald
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2004
Point: 7883
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 12:31 |
Auto login har aldrig fungeret for mig, selvom jeg har hakket det af. Det er også sjældent at den husker mit navn (autoudfyldelse af navn og måske også password(?)). Altså når jeg skriver t, så foreslår den Thorvald (mfl.) - men det gør den altså sjældent.
|
Med de venligste hilsener
Thorvald.
|
|
Bruger udmeldt 38
--
|
Sendt: 20-Oktober-2009 kl. 12:34 |
MartinJohansen skrev:
Sjovt nok er jeg mere produktiv på Linux end Windows så nej jeg tror heller ikke vi skal til at snakke om kompatibilitet og nye programmer ...
Jeg hviler min kuffert....
|
Dér vil jeg netop ikke være mere effektiv på Linux, eftersom en stor del af den software jeg benytter, ikke understøtter Pingvinen...
Den må eddermame være tung den kuffert, med al' det bagage du slæber rundt på.
M.v.h.
|
|