|
Ang bose lifestyle 48 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sirmcmb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-December-2014 Sted: Kbh s Status: Offline Point: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Maj-2015 kl. 21:58 |
Hejsa herinde jeg har lige et spørgsmål, og ja jeg ved godt mange er imod bose men fred vær med det men jeg skal høre om i synes det er et godt køb jeg har fået tilbudt, tilbuddet er dette: bose lifestyle 48. 7 år gammelt 8000kr nypris var 40000. Men ved sgu ikke lige hvad jeg synes om det, for jeg vil gerne ned og have små højtalere igen
Mvh Michael |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er for dyrt hvis du spørger mig. Jeg ser nogle gange de sæt ned til 3.000,- på DBA.
Du skal være opmærksom på at det jo er et system som ikke har HDMI og heller ikke support for HD lydformater osv. Og så lige lidt BOSE bashing: "No highs, no lows, the name must be BOSE"
|
|
![]() |
|
Sirmcmb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-December-2014 Sted: Kbh s Status: Offline Point: 53 |
Men der følger en boks med til Hdmi. Den er fra dba :)
|
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Personligt vile jeg ikke engang smide 3-4000 efter sådan et sæt.
jakobs beskrivelse er spot on |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Nyprisen er ofte køberens farligste fælde når man handler brugt . . !
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Taget i betragtning af hvor dyrt sættet har været har du fået det billigt, ja ..
Men du bør nok kunne presse prisen lidt ned. Det er stadig samme højtalere de bruger i deres nyere systemer, så bestemt ikke noget dårligt sæt. Bare ærgerligt de ikke lader folk opgradere hoved-enheden :o) .. Så ville de jo sælge færre systemer hehe
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |