|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jimmes ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2007 Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 21-Marts-2007 kl. 16:06 |
Jeg overvejer at gå ud og købe en fladskærm (dette er IKKE et spørgsmål ang. om jeg skal lave forsikring og hvor!!!) og vil gerne have en forsikring. Jeg vil gerne være sikret mod såkaldte "hændelige uheld" - men er der nogen der gider at specificere hvad et hændeligt uheld er? Og er der nogen som har været ude for at deres såkaldte "hændelige uheld" er blevet afvist af forsikringsselskabet? |
|
![]() |
|
Wester ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 542 |
![]() |
Uanset hvor du får den lavet skal du være opmærksom på evt. selvrisiko som hurtigt kan være 5oo- looo kr. Det er den bl. a. i f. eks. Alka som tegner denne form for forsikring som noget ret nyt
![]() ![]() |
|
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
|
![]() |
|
Jimmes ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2007 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Men hvad hvis jeg tegner igennem forretningen jeg køber igennem? |
|
![]() |
|
Wester ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 542 |
![]() |
Det er meget forskelligt. Nogle forhandlere accepterer spildt cola i apparatet og andre ikke. Du må forhøre dig i det enkelte tilfælde hos den interessante forhandler. GOD JAGT
![]() |
|
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
|
![]() |
|
![]() |
Er der andre der har prøvet eller hørt om noget? Vil gerne være sikker på at jeg får "noget" for pengene...
|
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
Prøv http://www.forsikringshus.dk/
forsikringsoplysningen er gratis, og svarer hurtigt, du kan både maile og ringe. |
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|
![]() |
|
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Min projektor faldt ned fra en hylde. Og den blev dækket gennem en Fona forsikring (den blev erklæret total-skadet og jeg fik 15K til køb af en ny).
Men da der er 14 dages returret på alle forsikringer, kan du bare få den lavet og så nærlæse policen (der normalt står på bagsiden) eller bedre endnu høre om du kan få en kopi af reglerne INDEN købet. Og sørg for at få de regler der normalt står bag på din forsikringpolice, og ikke den smarte "Køb en forsikring-folder" Der er normalt ikke selvrisiko på de "udvidede/ekstra/super" forsikringer som man køber i forretningerne. Kun på "standard" forsikringer. (Ihvertfald på TV, ved ekempelvis bærbare PCere er det en anden sag) |
|
![]() |
|
![]() |
OK - tak for dit besyv.. Jeg vil bare gerne have nogle svar på hvad et hændeligt uheld kunne være med plasma tv - for en ven har fortalt mig at en autoriseret skal opsætte plasmaet, hvis man skal have penge tilbage hvis lortet falder ned fra væggen.. Og jeg har ikke lommerne fyldt med penge.. Så sætter det formentlig selv op sammen med en ven.. Nogle plasmaejere som kan give mig lidt svar? |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for linket - jeg har lige sendt en mail efter dem.. :) |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Du må da gerne skrive svaret herinde
![]() |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Havde sådan en forsikring til mit sidste ctr tv og fona sagde at jeg egentligt kunne gøre med det hvad jeg ville. Hvis jeg ville tisse i det, så skulle de nok komme og hente det bagefter uden bøvl. Der var da heller ingen problemer med at få det lavet, men det kostede også nogle tusinde. På det LCD jeg har nu er det ikke så vigtigt for mig at have den slags forsikring. Som der også tit bliver sagt rundt omkring, så synes jeg de er lidt spild af penge. Så længe man ikke har planer om at udnytte det til et nyt tv engang imellem, så må det være ens egen dagligdag der afgør om der er grund til at have en. Hændelige uheld er "ting der hænder" altså ting der kan ske. Det kan være du taber vand i tv'et mens du vander blomster, dine børn finder en sprittuds, din hund ser en kat i tv og går amok. Din hund ser en anden hund og går anderledes amok Nogle forsikringer dækker så ikke alt og det er de ting du er nødt til at nærlæse for at være sikker på du er dækket ind. |
|
![]() |
|
![]() |
HAHA! Nå! Tilbage til topic.. Du siger at hvis man vil udnyttet det til et nyt tv engang - hvad mener du med dette? Og er der forskel på hvad forretninger godtager fremfor andre? Men jeg hælder da os mest til bare at være forsikret gennem indbo'en.. Men vil stadig gerne høre omkring emnet og folks oplevelser.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |