|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Hvad der er et hændeligt uheld, en uagtsom handling (simpel ell. grov) eller forsætlig handling, er en svær juridisk disciplin. Men det er lidt som bibihest definere det, ting der hænder, altså uheld, hvor der ikke foreligger egen skyld. Bibihest's eksempel med vand i tv'et er et hændeligt uheld, medmindre at blomsten stod oven på tv'et (lidt svært med fladskærme), for så ville det (nok) være simpel uagtsomhed. Mange forsikringer dækker både hændelige uheld og uheld sket ved simpel uagtsomhed, men man skal selvfølgelig huske at læse policen. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
Jimmes ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2007 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
|
Tak for svar Sandal.. Det var en hjælp! :) Må jeg spørge dig hvordan dit tv reagerer på fodbold og hurtige bevægelser fra side til side? Er der efterslæb osv? |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Nu ser jeg aldrig fodbold, så det ved jeg ikke, men har aldrig oplevet efterslæb på hurtige bevægelser, f.eks ved tennis eller badminton. Men istedet har jeg de dejlige skygger, men det bliver forhåbentlig snart ordnet. Redigeret af Sandal - 21-Marts-2007 kl. 19:23 |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
Jimmes ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2007 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
|
Hvad er det for nogle skygger? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Fejlen forekommer kun på nogle skærme, men du kan finde alt den information du ønsker om emnet på følgende sider: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20723& PN=2 |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jamen så får du vel et nyt, ikke? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det håber jeg da på. Vi er flere der har reklameret over problemet, men Pioneer arbejder i øjeblikket på, at finde ud af hvad problemet skyldes, men vi har endnu intet hørt. Hvis ikke der foreligger en løsning inden for de næste 2-3 uger, så hæver jeg handlen (med TC) og køber et nyt (evt. et Pioneer 50"). |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Og det 50" skulle ikke have de problemer med skygger?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har hørt om en enkel der havde dem, men ellers ikke. |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
OK... Jamen tak for svaret! :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |