|
Ang hjemme bio |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her kan du se mit sæt ![]() http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=131594&KW=&title=jamo-d-500-thx-bio
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Sirmcmb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-December-2014 Sted: Kbh s Status: Offline Point: 53 |
Ser sgu godt ud :) det må også koste en at få det sådan;)
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Egentlig ikke, jeg gav godt 11.000 for sættet, nyt, men solgt som demo.
Og forstærkeren gav jeg 1600 for brugt. Men skærmen kostede godt nok spidsen af en jetjager, men har nu holdt i 7 år og har stadig et fantastisk billede. (som jeg kun ville bytte for et nyere Pioneer)
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Sirmcmb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-December-2014 Sted: Kbh s Status: Offline Point: 53 |
Har nu skrevet med ham fyren der havde det jamo sæt og han var ikke til at rokke hverken i pris eller vi kunne mødes tætter på mig da jeg ikke lige har mulighed for at tage til Esbjerg ;(
|
|
![]() |
|
Det er også meget billigt i forvejen, men det er ikke lige et sæt man tager med hjem i toget eller lignende :-)
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Du har ikke fortalt, hvad det er du er utilfreds med ved dit nuværende setup.
Klaus |
|
![]() |
|
Nej det er det ikke;) det var bare for at få lidt nyt Klaus enten forstærker eller højtalere man skal jo forny sig indgang imellem☺️
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Skal man?
Det bliver min kone ked af at høre, hun kommer til at savne mit lydanlæg, når jeg skifter hende ud :-;) Nå, men er du tilfreds med lyden du har nu, så skift forstærkeren ud. Klaus Redigeret af KlausDM - 24-December-2014 kl. 00:01 |
|
![]() |
|
Haha ja der kan være noget om det;) nu har jeg haft det nogle år og synes bare der nok var kommet noget bedre på marked man kunne få glæde af☺️
|
|
![]() |
|
På højttalermarkedet sker der ikke kæmpe landvindinger i løbet af en kort årrække. Elektronikken derimod bliver forældet hurtigere end man kan se sig om. Men det er som regel på nye billed- og lyd-formater.
Her vil en opgradering af din 1911 måske kunne give lidt, men det jeg tror du vil vinde mest ved er at finde noget fra en højere prisklasse du kan købe brugt, frem for at købe en ny fra samme prisklasse. Alternativet er et nyt højttalersæt (igen brugt), her er der lige nu et 5.0 sæt Dali IKON til salg "henne i brugtafdelingen" af dette forum. Klaus Klaus |
|
![]() |
|
heine-olesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2014 Sted: danmark Status: Offline Point: 138 |
jeg har den her til salg
jamo d600 komplet 5,1 sæt http://www.dba.dk/51-hoejttalersaet-jamo-d600/id-1012002605/ den spiller 100 % den stå til 9000 kr du kan få den til 7500 kr du kan også få den til 6000 som 5.0 system hvis du vil uden sub. |
|
![]() |
|
D600 er også et rigtigt lækkert sæt, storebror til D500.
Designmæssigt måske knap så kønne, men nok med en lidt "større" lyd... masser af gode anmeldelser.. Fin pris hvis de er i orden.
|
|
Ning
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |