|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nickness ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 22-Oktober-2010 kl. 15:14 |
Jeg synes jeg roder rundt i alle de forskellige begreber nu og har lidt svært ved at finde ud af det hele så håber på lidt "personlig" betjening :)
Jeg har kigget på en: http://www.lg.com/dk/computerprodukter/nas-network-attached-storage/LG-N2B1DD2.jsp
Mit første udgangspunkt var at jeg bare ville Have mulighed for at lagre alle mine film, billeder og musik et sted og så kunne streame dem fra min Ps3.
Derfra fandt jeg så ud af at det rent faktisk var muligt at få bittorent på sin nas og helt slippe for alt det computer ræs..
Nogle der ved om det er muligt på denne model?
Nu har jeg selvfølgelig kigget lidt på denne xstreame ting.. Den ser også lækker ud egenglit.. Men synes hele deres bombastiske hjemmeside er sådan lidt mærkelig at finde rundt i..
Er den The bomb eller?
Vil bare gerne h noget der fungere heeelt optimalt uden brug af computere.. Bare noget lækkerhed og enkelthed som kan streame og torrente :)
Nickness
|
|
Nickness
|
|
![]() |
|
tennisbold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Hej
Ja, der står i manualen på side 113, at NAS'en har en bittorrent-klient. Jeg ved ikke noget om xstreame, men jeg har et Synology-produkt, som jeg selv synes er Da Bomb. De opdaterer hele tiden deres operativsystem, og support-forummet er helt kanon. De har endda deres eget Wiki på dansk. De tvinger dig heller ikke til at bruge deres indbyggede services. Hvis du f.eks. vil køre et andet billedgalleri (webservice) end deres, så installerer du bare det, du har lyst til. Lige en sidste ting. Du skal ikke regne med at kunne streame alverdens video-formater med din PS3. Der skal du nok have et mere dedikeret mediecenter. Desuden er det heller ikke alle torrent-trackers, der accepterer enhver torrent-klient. Af ukendte årsager kan jeg f.eks. ikke bruge min torrent-klient i min NAS på min yndlingstracker, men i Piratbugten virker den dog fint. Redigeret af tennisbold - 22-Oktober-2010 kl. 15:52 |
|
![]() |
|
Nickness ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Nej har godt hørt at man ikke kan streame alt... Men så havde jeg hørt om noget WDTV eller noget i den gengre som burde kunne klare de hårde som MKV osv.. Men det fordi jeg her havde fået tilbudt en firmaordning så kunne købe denne billigt..
Synes du den lyder som et godt køb?
Prøver lige at tjekke den du snakker om ud :)
|
|
Nickness
|
|
![]() |
|
tennisbold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Ja, PS3 kan ikke greje MKV - til min store irritation.
Hehe, det kommer vel an på, hvad du skal give for den, hvor stor harddisken er, og om du overhovedet har brug for en blu-ray-brænder. |
|
![]() |
|
![]() |
jeg skal gi 1400 for den...
Harddisken er 2X 1 TB. Blu- ray afspiller har jeg slet ikke brug for.. Har min ps3 :)
|
|
Nickness
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |