Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
CaioN
Bruger
Oprettet: 18-August-2009
Status: Offline
Point: 57
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 21:13 |
Jeg var i Tokyo i sidste uge og var bl.a. inde i Panasonic center (Panasonic's showroom), hvor G, V og VT modellerne var på udstilling..
Nu er jeg ekstremt amatør, hvad angår billede mv., men jeg synes der var rigtig godt billede på alle 3 modeller... Jeg synes der var lidt bedre billede på V end på G, men om det er 5000 kr værd tør jeg ikke sige.. I hvert fald var jeg meget overrasket over hvor godt billede der var på alle deres nye tv (kiggede hovedsageligt på G og opefter)...
Det var lidt sværere at sammenligne VT modellen med de andre, da den kørte 3D demonstration og desuden ikke stod lige op af de andre (V og G serien stod side om side)..
Panasonics 3D funktionen virkede ganske udmærket (vi var også inde i deres 3D biograf, hvor de vidste 3D demonstration vha. projektor, dog stadig med brillerne som bruges til tv'et), dog har jeg ikke stort sammenlignings grundlag.. Jeg kan dog sige at Sony's ikke var imponerende (så deres bud i Sony showroom derovre).. På sony's tv kunne man af og til se begge billeder, selv gennem briller..
Redigeret af CaioN - 11-April-2010 kl. 21:16
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 21:52 |
CaioN skrev:
Jeg var i Tokyo i sidste uge og var bl.a. inde i Panasonic center (Panasonic's showroom), hvor G, V og VT modellerne var på udstilling..
Nu er jeg ekstremt amatør, hvad angår billede mv., men jeg synes der var rigtig godt billede på alle 3 modeller... Jeg synes der var lidt bedre billede på V end på G, men om det er 5000 kr værd tør jeg ikke sige.. I hvert fald var jeg meget overrasket over hvor godt billede der var på alle deres nye tv (kiggede hovedsageligt på G og opefter)...
Det var lidt sværere at sammenligne VT modellen med de andre, da den kørte 3D demonstration og desuden ikke stod lige op af de andre (V og G serien stod side om side)..
Panasonics 3D funktionen virkede ganske udmærket (vi var også inde i deres 3D biograf, hvor de vidste 3D demonstration vha. projektor, dog stadig med brillerne som bruges til tv'et), dog har jeg ikke stort sammenlignings grundlag.. Jeg kan dog sige at Sony's ikke var imponerende (så deres bud i Sony showroom derovre).. På sony's tv kunne man af og til se begge billeder, selv gennem briller..
|
Jeg tror at det du har observeret ligger inden for det ret korrekte, altså med tanke på, at du ikke er specielt "billedfreak  ". For det du måske ikke har kunnet se på V/VT er f.eks. det forbedrede sortniveau på V/VT i forhold til G-modellen, og et par andre "småting"
Det jeg får at vide i min øresnegl er jo, at der er en rimelig markant forskel fra G til V modellerne. Men igen, jeg glæder mig til selv at se det, og høre et par af vore hjemmelige eksperters udtalelse 
Tak for input 
Og det er sørme ikke til at finde en seriøs anmeldelse på nettet endnu 
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Kenzo85
Guld medlem
Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 22:09 |
Uhhh I must resist!
|
|
 |
Kenzo85
Guld medlem
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 22:10 |
Hother skrev:
Jeg tror at det du har observeret ligger inden for det ret korrekte, altså med tanke på, at du ikke er specielt "billedfreak ". For det du måske ikke har kunnet se på V/VT er f.eks. det forbedrede sortniveau på V/VT i forhold til G-modellen, og et par andre "småting"
Det jeg får at vide i min øresnegl er jo, at der er en rimelig markant forskel fra G til V modellerne. Men igen, jeg glæder mig til selv at se det, og høre et par af vore hjemmelige eksperters udtalelse 
Tak for input 
Og det er sørme ikke til at finde en seriøs anmeldelse på nettet endnu  |
Kan du holde ventetiden ud.?
|
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 22:13 |
Kenzo85 skrev:
Uhhh I must resist!  |
Nemlig, lige som som mig, selv om jeg jo allerede har lagt billet ind på et VT20- Så jeg må være rimeligt overbevist om, at det er et okay TV
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
zemo
Super bruger
Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Point: 491
|
Sendt: 11-April-2010 kl. 23:53 |
Jeg besøgte P & P Radio i fredags. Der var i udstillingen gjort plads til de nye (husker ikke om det var V, eller VT) og jeg mener at datoen var sat til d. 28/4. Det er jo snart  Men prøv da at ringe i morgen
|
/zemo/
|
 |
Garfield
Bruger
Oprettet: 04-Oktober-2004
Point: 182
|
Sendt: 12-April-2010 kl. 07:09 |
Hother skrev:
Jeg tror at det er svært at svare på, hvorledes de nye Pana V/VT modeller bliver reelt. Nogen mener ikke at de matcher Pioneers Kuro - andre håber stadig
Mange har udtalt sig, men få har reelt set V- panelerne
I betragtning af, at jeg selv har et VT20 inbound, så hører jeg til dem, der i det mindste håber på, at de ikke er alt for langt bagefter Pioneers blændende paneler.
Men jeg kan da allerede nu afslører, at går alt vel, så kommer der en brugeranmeldelse på VT20  |
Så lad venligst være med at foretage denne brugeranmeldelse, når I allerede på forhånd har en mening om at sortniveauet ikke når Kuro-niveau. Totalt åndsvag kommentar, når tv' et ikke er anmeldt endnu. men nu vil anmelderen nok kommme frem den konklusion for ikke at virke dum ... Nogle kalder det "forudindtagethed"
Redigeret af Garfield - 12-April-2010 kl. 07:11
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 12-April-2010 kl. 07:21 |
Garfield skrev:
Hother skrev:
Jeg tror at det er svært at svare på, hvorledes de nye Pana V/VT modeller bliver reelt. Nogen mener ikke at de matcher Pioneers Kuro - andre håber stadig
I betragtning af, at jeg selv har et VT20 inbound, så hører jeg til dem, der i det mindste håber på, at de ikke er alt for langt bagefter Pioneers blændende paneler.
Men jeg kan da allerede nu afslører, at går alt vel, så kommer der en brugeranmeldelse på VT20 
|
Så lad venligst være med at foretage denne brugeranmeldelse, når I allerede på forhånd har en mening om at sortniveauet ikke når Kuro-niveau. Totalt åndsvag kommentar, når tv' et ikke er anmeldt endnu. men nu vil anmelderen nok kommme frem den konklusion for ikke at virke dum ...
Nogle kalder det "forudindtagethed" |
Den må du da vist uddybe en kende. Alle kan da kun være interesseret i en anmeldelse af det kommende VT20, så man bl.a. kan få oplysninger om netop panelets billedkvalitet.
Panelet forventes at blive kalibreret ifm. anmeldelsen.
Og jeg har netop ikke udtalt mig konkret om sortniveau.
Hvis du mener at anmeldelsen vil være inhabil (som du er inde på), eller at anmeldesen ikke bør gennemføres, må jeg bede dig henvende dig til Lars.
Jeg undlader skam gerne en anmeldelse, som jo laves for medlemmernes skyld
|
|
 |
Kenzo85
Guld medlem
|
Sendt: 12-April-2010 kl. 10:12 |
jeg synes at det er stærkt at der er nogen som ofrer både tid og penge fra egen lomme til sådan nogen anmeldelser, så stor credit til bla. Hother.
|
|
 |
Garfield
Bruger
Oprettet: 04-Oktober-2004
Point: 182
|
Sendt: 12-April-2010 kl. 16:58 |
Kun hvis man går ind i en anmeldelse uden nogen form for forudtagethed har den _min_interesse.
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 12-April-2010 kl. 17:04 |
Garfield skrev:
Kun hvis man går ind i en anmeldelse uden nogen form for forudtagethed har den _min_interesse.
|
jeg synes da bare at du skal sende Lars en PM - hvor i du gør opmærksom på, at jeres anmelder er forudindtaget, uagtet denne intet negativt har udtalt. Det rager mig en fis
Så slipper jeg for arbejdet 
|
|
 |
hopgreve
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
|
Sendt: 12-April-2010 kl. 17:34 |
Hother skrev:
Garfield skrev:
Hother skrev:
Men jeg kan da allerede nu afslører, at går alt vel, så kommer der en brugeranmeldelse på VT20 
|
Så lad venligst være med at foretage denne brugeranmeldelse, når I allerede på forhånd har en mening om at sortniveauet ikke når Kuro-niveau. Totalt åndsvag kommentar, når tv' et ikke er anmeldt endnu. men nu vil anmelderen nok kommme frem den konklusion for ikke at virke dum ...
Nogle kalder det "forudindtagethed" |
Den må du da vist uddybe en kende. Alle kan da kun være interesseret i en anmeldelse af det kommende VT20, så man bl.a. kan få oplysninger om netop panelets billedkvalitet.
Panelet forventes at blive kalibreret ifm. anmeldelsen.
Og jeg har netop ikke udtalt mig konkret om sortniveau.
Hvis du mener at anmeldelsen vil være inhabil (som du er inde på), eller at anmeldesen ikke bør gennemføres, må jeg bede dig henvende dig til Lars.
Jeg undlader skam gerne en anmeldelse, som jo laves for medlemmernes skyld |
Hej Hother  , selvfølgelig må du meget gerne lave en bruger anmeldelse af VT20 , vi er mange der læser dine anmeldelser , mig selv incl. Jeg glæder mig da selv til både din og flatpanels mening om VT20 , for man kan jo aldrig vide  ...Men lige nu er jeg trods alt en meget lykkelig ejer af 50G20...
MVH
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
 |