recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ang ny Pana skærm G / V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAng ny Pana skærm G / V

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 17:38
Ja, men der er sq grænser for, havd man skal finde sig i af idiotiske anklager Angry
Hvis man er så dum, at man tror, at jeg køber et VT20, får det kalibreret, bruger tiden på at anmelde det - og er negativt forudindtaget - så står jeg sørme afAngry

men tak for opbakningen hopgreveTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Garfield Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Oktober-2004
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 17:54

Citat Hother:

"I betragtning af, at jeg selv har et VT20 inbound, så hører jeg til dem, der i det mindste håber på, at de ikke er alt for langt bagefter Pioneers blændende paneler."

Jeg synes der med denne udtalelse tilkendegives en vis forudindtagethed uden at der er testet noget som helst"

Men du skal da ikke tage dig af én som mig, der er så "dum" og kommer med "idiotiske anklager".
Lav da bare den anmeldelse og bekræft jer selv i hvor kloge I var til at forudse svaret.  :)

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af Garfield Garfield skrev:

Citat Hother:

"I betragtning af, at jeg selv har et VT20 inbound, så hører jeg til dem, der i det mindste håber på, at de ikke er alt for langt bagefter Pioneers blændende paneler."

Jeg synes der med denne udtalelse tilkendegives en vis forudindtagethed uden at der er testet noget som helst"

Men du skal da ikke tage dig af én som mig, der er så "dum" og kommer med "idiotiske anklager".
Lav da bare den anmeldelse og bekræft jer selv i hvor kloge I var til at forudse svaret.  :)

Jeg har bare meget svært ved at læse mig frem til andet, at jeg ikke aner hvordan det det ligger i forhold til mit nuværende 500M.

Ja, jeg synes det er nogle ret mærkværdige anklager du kommer med, i betragtning af, hvad det er jeg har skrevet.Wink

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 18:34
Jeg tror at det, dét drejer sig om er at Garfield mener at du har en forudindtaget konklusion, som der ikke kan rykkes ved, i forhold til hvis du bare tilfældigt fik et til test i hånden.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Jeg tror at det, dét drejer sig om er at Garfield mener at du har en forudindtaget konklusion, som der ikke kan rykkes ved, i forhold til hvis du bare tilfældigt fik et til test i hånden.
Tja....hvad ved jeg, men jeg har altså ikke nogen forudindtaget holdning. I øvrigt regner jeg ikke med, at det bliver mig alene, der angiver forhold om billedkvalitetSmile

Men alt andet lige, så afstår jeg gerne fra at lave anmeldesen. Den var jo tiltænkt andre end mig selvSmile

Redigeret af Hother - 12-April-2010 kl. 18:46
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 18:48
Jeg synes helt sikkert at du skal lave den om folk mener om du er inhabil eller ej, du starter en god debat ud fra dine ord og dine anmeldelser plejer jo at være godt skruet sammen.!
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 18:58
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Jeg synes helt sikkert at du skal lave den om folk mener om du er inhabil eller ej, du starter en god debat ud fra dine ord og dine anmeldelser plejer jo at være godt skruet sammen.!
Jo, men jeg har meget svært ved at affinde mig med, at jeg skulle være inhabil. Jeg beskriver altid ærligt hvad jeg opfatter. Faren ligger i en brugeranmeldesen jo nærmere i, at man kan være for positiv. her bliver jo jo nærmeste beskyldt for det modsatte.

Jeg må indrømme, at jeg ser VT20 som en spændende nyskabning, og ville gerne have delt mine oplevelser med læserne her på siden. Men det vil jeg så tænke grundigt overSmile
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 19:20
Jeg synes du skal gøre som du plejer John. Du laver din gennemarbejdede anmeldelse med oprigtig nysgerrighed og indlevelse som du plejer. Og så kan vi der har en oprigtig nysgerrighed og oplevelse, læse det med stor fornøjelse. De andre kan bare lade være...Tongue
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7242
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 19:25
Kære John

Lav nu testen som du plejer.  Det er altid interessant læsning.    Og send den gerne i PM Wink 

Ser er jo en meget spændendeene skærm, og forstår god du glæder dig til den.    Overvejer selv et køb af denne skærm.
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 19:30
Som Anmelder må man stille sig kritisk over for det produkt, som man anmelder som muligt, at det så er spændende ny teknologi for dig, så gør det jo bare at du vil lave en endnu bedre anmeldelse! GO GO!
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Kære John

Lav nu testen som du plejer.  Det er altid interessant læsning.    Og send den gerne i PM Wink 

Ser er jo en meget spændendeene skærm, og forstår god du glæder dig til den.    Overvejer selv et køb af denne skærm.
Jamen så får vi da noget at snakke omTongue
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 19:45
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg synes du skal gøre som du plejer John. Du laver din gennemarbejdede anmeldelse med oprigtig nysgerrighed og indlevelse som du plejer. Og så kan vi der har en oprigtig nysgerrighed og oplevelse, læse det med stor fornøjelse. De andre kan bare lade være...Tongue
Nysgerrighed og indlevelse, det er jo det jeg gerne vil videre bringeEmbarrassed
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu