Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
|
Sendt: 12-April-2010 kl. 19:47 |
Nu må vi vist hellere komme tilbage til topic - selvom der vist pt. ikke er så meget mere at skrive omkring V/VT20. Men det kommer, og vi kan jo dele oplysningerne her på tråden 
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
hubba
Bruger
Oprettet: 25-April-2009
Point: 62
|
Sendt: 12-April-2010 kl. 20:22 |
Hej Hother.
PLEASE PLEASE lav din bruger anmeldelsen jeg kan i hvert fald som teknologi dum altid ser frem til anmeldelser fra brugere som har bevist over flere gange og levere korrekte oplysninger, så vi "alm" mennesker også kan købe skærme med den bedste billede kvalitet i højsædet.
Tak for dit store arbejde. 
Redigeret af hubba - 12-April-2010 kl. 20:22
|
lg 60 pk550n, marantz bluray 7003, marantz sr6003, samsung yousee hdd boks, monitor audio silver rs6, monitor audio silver rslcr,monitor audio silver rxsf, monitor audio rsw12
|
 |
E. Larsen
Guld medlem
Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
|
Sendt: 12-April-2010 kl. 21:09 |
Kenzo85 skrev:
Hej Recordere.Jeg står i et dilema over om Panasonic V serien er de 5.000kr ekstra værd, i forhold til G Serien. |
Jeg tror ikke det kan betale sig, hvis du vil se meget SD
Jeg har meget svært ved at tro forskellen kan ses her-
Men ved en recorder tror jeg ? man vil jeg tro man ser forskel.
|
E.L.
|
 |
Peter49
Super bruger
Oprettet: 01-Juni-2008
Point: 256
|
Sendt: 13-April-2010 kl. 12:50 |
Garfield skrev:
Citat Hother:
"I betragtning af, at jeg selv har et VT20 inbound, så hører jeg til dem, der i det mindste håber på, at de ikke er alt for langt bagefter Pioneers blændende paneler."
Jeg synes der med denne udtalelse tilkendegives en vis forudindtagethed uden at der er testet noget som helst"
Men du skal da ikke tage dig af én som mig, der er så "dum" og kommer med "idiotiske anklager". Lav da bare den anmeldelse og bekræft jer selv i hvor kloge I var til at forudse svaret. :)
|
Jeg fatter ikke en meter, men jeg hedder jo også Peter. 
Hvis du ikke tror på Hother, kan du jo bare lade være med at læse hans anmeldelse, når den kommer. Alternativt, kunne du jo finde et andet forum, hvis du er så utilfreds.
|
 |
Kenzo85
Guld medlem
Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
|
Sendt: 13-April-2010 kl. 16:14 |
E. Larsen skrev:
Kenzo85 skrev:
Hej Recordere.Jeg står i et dilema over om Panasonic V serien er de 5.000kr ekstra værd, i forhold til G Serien. |
Jeg tror ikke det kan betale sig, hvis du vil se meget SD
Jeg har meget svært ved at tro forskellen kan ses her-
Men ved en recorder tror jeg ? man vil jeg tro man ser forskel.
|
Tjaa jeg regner med at jeg skal bruge den til Gaming / Bluray samt så kan tuneren jo bruges til hd, når alle skifter signal i 2012.
|
|
 |