recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ang Rapsody n35
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAng Rapsody n35

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zeiko Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 06-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Emne: Ang Rapsody n35
    Sendt: 27-Juni-2007 kl. 17:06

Hejsa. Jeg har tænkt mig at købe Rapsody n35. Men jeg kan se den kun har digital dvi og component udgang.

Men mit fjernsyn har kun 3 hdmi indgange. Og component som jeg bruger min xbox360 igennem. Er det på nogen måde muligt at tilslutte den digitalt gennem hdmi ved hjælp af adapter eller lignende (det skal selvfølgelig være med lyd). Mit tv er et Samsung le37r82

Håber nogen har en ide til hvad jeg kan gøre. Eller om jeg simpelthen bliver nødt til at købe en af de nye dyrere modeller der har hdmi udgang.

Mvh: Mikkel

Til top
zeiko Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 06-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2007 kl. 17:09
Til top
klemme Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2007 kl. 18:37
Hej Mikkel

og beklager du først får svar nu. Jeg har lige bestilt netop denne medie server.

Endte du med at købe den? Hvis ja, er du tilfreds med den?

Du kan bare tilslutte en DVI til HDMI converter. Det skulle virke fint. Dog får du ikke lyd med. Det understøtter DVI ikke.

Jeg er iøvrigt begyndt en blog om netop disse maskiner. Se den her:
http://mediestreamere.wordpress.com

Venlig hilsen
Klemme

Oprindeligt skrevet af zeiko zeiko skrev:

Hejsa. Jeg har tænkt mig at købe Rapsody n35. Men jeg kan se den kun har digital dvi og component udgang.

Men mit fjernsyn har kun 3 hdmi indgange. Og component som jeg bruger min xbox360 igennem. Er det på nogen måde muligt at tilslutte den digitalt gennem hdmi ved hjælp af adapter eller lignende (det skal selvfølgelig være med lyd). Mit tv er et Samsung le37r82

Håber nogen har en ide til hvad jeg kan gøre. Eller om jeg simpelthen bliver nødt til at købe en af de nye dyrere modeller der har hdmi udgang.

Mvh: Mikkel

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2007 kl. 18:53

Hej Begge

Hvis jeg må komme med et råd så vil jeg anbefale at vente med at købe til der kommer flere afspillere baseret på det nyere chipset EM8634/5 istedetfor denne der er baseret på det ældre EM8621

Jeg har gennem længere tid haft en medieafspiller baseret på netop EM8620/1 - en Blutinum fra Netto som teknisk er identisk med Rhasodyen - den er ganske udmærket - men de nye der kommer er bare så meget bedre, uden at de nødvendigvis koster mere.

læs evt. mit review af den nyeste Popcorn Hour NMT (networked media tank) jeg lige har fået som er baseret på det nyeste chipset og firmware.

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=30909& PN=0&TPN=1

 



Redigeret af spawn - 21-November-2007 kl. 19:05
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu