erling1000 skrev:
Vil ikke være lyseslukker og har kun haft mit Panasonic kort tid inden det skulle ombyttes, men kan da fortælle det var en skuffelse for mig, det Viera Cast. Synes det er meget tyndt indhold, ikke god brugervenlighed og ikke superkvalitet. Måske er jeg alene med den holdning? Lad det ikke være derfor du køber tv'et, men pga. den flotte billedkvalitet. |
Hej,
Tak for input :)
Jeg køber pga. jeg skal bruge et nyt tv med DVB-C tuner, det har mit PZ800 ikke, så alle yousee kanaler ser jeg stadig i analog signal og nogle få i DVB-T men det er kun DR1, DR2 og TV2, samt østjylland.
Jeg har lige haft en HDboks fra Yousee i et år, og har været vant til super godt billede, så det er godt nok trist at komme tilbage til analog signal, men jeg var ikke tilfreds med min yousee boks, den frøs tit, og jeg blev godt træt af det, og yousee ville ikke hjælpe, de blev ved med at give mit antenne kabel skylden og signalet skylden og jeg ved snart ikke hvad, men det har intet med det, signalet er blevet målet af tekniker flere gange og det fejler intet, og mit kabel fejler heller intet, det er den samsung boks der fejler noget...
Nå men kan bare ikke leve med analog signal, så nyt tv til mig i fødselsdagsgave (29 maj, og bliver 29 haha)
Sort niveau på det nye 50VT20 skulle også være bedre end på mit nuværende PZ800...
Og så kunne jeg godt tænke mig at opleve 3D hjemme i stuen på et tidspunkt :)
Redigeret af Sbht - 01-Maj-2010 kl. 01:12