|
Animerede avatars ? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Øhhh - hvad er der galt med min signatur ?
|
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 912 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad med at fjerne muligheden for at man kan bruge STORE bogstaver??
|
||
//Guldhammer
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes dobbelt space skal give øjeblikkelig udelukkelse fra forum.
Det giver dobbelt så lange pauser imellem ordene på min automatiske skærmoplæser.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
altså udover den fylder for meget og man får ondt i hovedet af at se på den med den 90'er effekt på skrifttypen.
Redigeret af MulleB - 23-September-2016 kl. 15:23 |
||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fylder for meget - hmm, hvordan skal det lige forstås ? Det er jo et jpg-billede, som ikke har nogen max størrelse ! Jeg kan ihf. ikke finde det beskrevet nogen steder ! Jeg forespurgte endda teamet, om det var okay med et billede isf. tekst. Svaret var ja, bare det ikke blev for voldsomt Grunden til at det er et billede, er at få hele teksten med. Det ville nemlig ikke kunne lade sig gøre med tekst. Ang. skrifttyper er det jo en smagssag. Nogen kan f.eks. li' Verdana - andre Ariel. Har desuden aldrig hørt om, at en bestemt skrifttype skulle medføre ondt i hovedet. Men hvis det virkelig er så stort et problem for dig (som er den eneste der har klaget), fjerner jeg skyggeeffekten, næste gang jeg åbner Photoshop. Edit: Done Forsat god weekend.
Redigeret af Roland - 24-September-2016 kl. 05:35 |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Roland:
Meget pænere |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5273 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så tak, nu er det meget pænere og læsbart. Mvh. Jørgen
|
||
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Roland: sådan så er den meget pænere at se på(læse)
Rigtig god weekend
|
||
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 912 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skal det ikke være forbudt at uploade og indsætte billeder??
Jeg kunne godt bruge at man godt kunne slette ens uploadede billeder. Redigeret af guldhammer - 24-September-2016 kl. 12:56 |
||
//Guldhammer
|
||
Roland
Funktioner
Tak(0)
|
|
Til hansie, MulleB og JørgenT: Synes også den er meget bedre nu!
Den anden må vist være lavet, da jeg var højere i smertestillende dosis end nu.
|
||
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men Roland, hvad er budskabet i din signatur? Hvorfor er det f.eks. vigtigt for dig at fortælle du har en 5 år gammel i5 processor? Kunne du ikke nøjes med de få linjer, som signaturen tilbyder, og så kun skrive det nyeste/specielle udstyr som du ønsker at fortælle os omkring?
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
Roland
Funktioner
Tak(0)
|
|
For det første, så er jeg vel selv herre over, hvad jeg skriver i Men nu hvor du spørger så "pænt". Så har jeg medtaget det elektroniske udstyr jeg bruger til daglig, længere er den sådan set ikke. For det andet så overholder min signatur det som foreskrives i Reglerne for forum: "Det er tilladt at benytte grafik og/eller billeder i signaturer, men disse må maksimalt have en størrelse på 580 x 60 pixel (brede x højde) og skal holdes i neutrale farver og må ikke indeholde animationer." Og hvorfor er det lige så vigtigt, at der kun må stå det sidste nye/specielle udstyr ? Og nu, når du synes det er så mærkværdigt, at jeg skilter med, at jeg bruger en i5 cpu med nogle år på bagen. Så kan jeg fortælle dig, at den har fungeret problemfrit alle årene og gør det stadig til UG med "x & ~" lige meget hvilke opgaver jeg sætter den på ! Man behøver nemlig ikke altid, at ha' det nyeste for at tingene virker som det skal. Jeg har i øvrigt også stadig mit fhv. gamle Panasonic TV, som forsat funker fortrinligt til mit behov. Nå - men tilbage til topic ! - som jo slet ikke handler om signaturer, men om bevidst meget provokerende/irriterende animerede avatar's. Som imo (også andres) ødelægger helhedsoplevelsen på dette ellers så hyggelige forum. Lige til sidst, hvad er budskabet med din avatar.
Redigeret af Roland - 27-September-2016 kl. 08:21 |
||
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |