|
Animerede avatars ? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg synes dem som åbner en 6 måneders gammel tråd, uden at tilføre den ny viden, er mere irriterende end brugere med animerede avatars
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Pas på, du blir bare kaldt arrogant |
|||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er ikke arrogant, selvhøjtidelig eller på anden vis fokuseret på andres ligegyldige indhold, deriblandt avatar og signaturer, her i forumet - Jeg synes bare, at dem der ikke synes det samme som mig, de er mest irriterende. Og de burde få et tydeligt stempel avatar som værende irriterende på forumet, så jeg bedre kan skille dem fra hinanden!! |
|||
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
jeg undrede mig ligesom Kampus også over slangemor's indlæg, det er en ny bruger der laver 10 svar i 10 forskellige kategorier, der i blandt nogle gamle tråde, og alle 10 svar er inden for 11 minutter.
det virker lidt underligt for mig, men jeg læste også Hummelmoses svar til Kampus, så har lige skrevet en PM til ham Redigeret af MulleB - 24-Marts-2017 kl. 13:17 |
|||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |