|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() Sendt: 16-November-2007 kl. 22:31 |
Hej!
Jeg skal hjælpe en kammerat med at finde et anlæg til max 4000 incl. to højttalere... Han skal bruge det til stereo-musik, men er alligevel blevet lun på noget god film-lyd, der ikke kommer ud fra fjernsynet. Han (eller nærmere kæresten) hader dog kabler og for mange højttalere, så er virtuel suround en mulighed? Virker det rent faktisk? Hvad med denne Kenwood AX-7, kan det gå helt galt? Vi takker for hjælpen ![]() Hilsen Morten |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Jeg lufter lige en fordom men hellere film i (god) stereo end det det wannabe psydo virtual surround sound. Det er og bli'r kun en sølle erstatning for den ægte vare.
|
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Virtuel suround er kun udvidet stereo og bliver aldrig andet, rigtig suround kræver mere end 2 højtaler. min: 2 front - 2 bag - 1 center + sub: Jeg har hørt Yamaha´s dyre suroundbar det er 1 stor center som skulle give fuldt suround, jow jow så kan min køkkenradio også spille virtuel suround |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |