recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anlæg til 10K? Pc som kilde.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anlæg til 10K? Pc som kilde.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2013 kl. 18:23
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Har du en smartphone med iOS eller Android styresystem, kan du bruge den som remote til foobar.

klaus

Den kendte jeg ikke - så er man jo endnu billigere igang.

Venlig hilsen
KB
Til top
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Januar-2008
Point: 481
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2013 kl. 20:16
Det er sgu smart nok at man kan få en app der styrer foobar2000.
Nu er smartphone også på købslisten. Og så kan den også bruges når jeg er på farten. Det er meget smart.
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Point: 1155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2013 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af isaac isaac skrev:

Det er sgu smart nok at man kan få en app der styrer foobar2000.
Nu er smartphone også på købslisten. Og så kan den også bruges når jeg er på farten. Det er meget smart.

Lol, velkommen til år 2013 Shocked
Til top
Rough Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-April-2009
Sted: Måløv, Denmark
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rough Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2013 kl. 09:07
Til top
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2013 kl. 21:24
@Rough. Jeg tror ikke der er andet for end at jeg går ud og køber og prøver mig frem. Nuforce har jeg også overvejet før, da en af deres modeller også skulle have en god dac og høretelefonforstærker-del. 
Til top
madass32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Februar-2008
Point: 199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madass32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 11:28
Hvis du vil have nyt så er det jo bare om at ryge ud i butikkenog få hørt nogle højtaler. topsound er kompetende og det er en go pris på de Elac. Kt radio har dynaudio. Jeg vil snuppe en sonos amp
hvis jeg var dig :-)
LG 55C7, Primare SPA22, ELAC 403, Raumfeld, Project carbon pladespiller.
Til top
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 21:49
Jeg tænker over muligheden for at købe i topsoundhifi og hifiklubben.
Men jeg tænkte også over kinesisk. Hvordan står det til ift at købe fra Kina, eller købe produkterne i Danmark? Jeg har bare læst en del om at der er penge at spare, da de kinesiske modeller ofte er de samme som nogle store europæiske producenter blot uden mange fordyrende led og et fordyrende europæisk mærke.

Jeg tror jeg prøver med gulvhøjttalere først, da jeg snart flytter fra hvor jeg bor og forhåbentligt får mulighed for at bruge en stor stue. Hvad fanden er idiotsikkert at gå efter? Hvilken kombo? Hifiklubben har feks cambridge og B&W i en kombo. Jeg har jo ingen anelse om hvad der matcher hinanden, og sælgerne er nok ikke de bedste at spørge.
Vi snakker ca 12.000 kr til forstærker og 2 højttalere, dvs måske 8000 ht og 4000 for.

Redigeret af isaac - 12-August-2013 kl. 21:53
Til top
Jesper Flamand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Oktober-2008
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 22:16
Det er jo bare at sige i HF-klubben hvad du vil høre sammen. Det vil du med garanti blive mest tilfreds med i længden! Jeg har en forkærlighed for B&W sammen med NAD, men det er jo ikke sikkert du har samme mening. :-)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu