|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rallew ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() Sendt: 18-August-2007 kl. 00:23 |
Hey hey, Ved ikke helt om det er det rigtige forum at skrive i, men her er mine spørgsmål. Jeg ville sådan set bare høre om der findes nogen gode surround anlæg der kan tilsluttes en PS3 i prisklassen 1000-2000 kroner. Ydermere vil jeg høre om det er muligt at tilslutte et ældre creative 5.1 surround anlæg til et Sony KDL-42W2000? Anlægget er jo tilsluttet computeren, men har spekuleret på om man kan købe et eller andet kabel til at forbinde til TV'et. Anlægget har en optisk port og almindelig AUX. Tak! |
|
![]() |
|
rallew ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Har overvejet at købe Logitech Z5500. Da jeg ikke er den store haj til det her kunne jeg godt tænke mig at vide hvilke kabler jeg har brug for hvis jeg skal tilslutte det til TV, PS3 og evt. selector. Tak på forhånd |
|
![]() |
|
abagnale ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Jeg har netop købt Logitech Z5500 og er rigtig tilfreds med det. Det er meget bedre end jeg forventet. For at tilslutte det til din PS3, skal du købe et toplink(digitalt) kabelt. Mvh. Mads |
|
![]() |
|
Anden4220 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
*toslink
|
|
Panasonic TH37PX80
Sony surround Apple Airport express Triax C-HD415CX Playstation 3 |
|
![]() |
|
Danish_Z ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2007 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
De kan købes herfra, hvis du vil købe over nettet.
http://av-connection.dk/?SPage=Digital-Audio_Optisk-Toslink_ Kabler Redigeret af Danish_Z - 20-August-2007 kl. 22:56 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |