|
Anlæg til teenager bonussøn (techno+bas) |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Online Point: 6461 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-April-2022 kl. 17:44 |
Hvad ville i anbefale af højtalere og eventuel anlæg til teenagerdreng på 16 der hører bad og techno musik :(
Skal også kunne sluttes til tv’et - så der bliver god film lyd på værelset. Har haft et par Dali 505 - men de skratter lidt - sikkert efter for højt opskruet musik. Og en ældre denon receiver - det kommer til at blive brugt og budgettet er ikke særlig stort - men har i nogle bud på hvad man kunne kigge efter på dba. Har selv kun haft surround anlæg - men forstår at der nok skal en stereo receiver til.
Han har en Dali ikon sub - sat til også
Redigeret af forzajuve - 25-April-2022 kl. 17:49 |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til den genre vil jeg sgu anbefale et par hovedtelefoner . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1106 |
Funktioner
Tak(0)
|
🤣👍 Frank
|
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
det foreslår jeg ham - synes det lyder som en perfekt ide :)
|
|
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er badmusik?
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja... Hvad er "badmusik"? Er det musik, du IKKE kan li' at høre? Eller, bare musik, når han går i bad, og så derfor skruer op....... Måske, han bare skal opdrages til, kun at skrue op til, hvor det lyder godt. Der, hvor det så begynder at forvrænge, så skal han da bare lære at skrue ned - ligesom vi andre gør. Så skal højttalerne nok holde til det.
Redigeret af mnielsen - 25-April-2022 kl. 18:37 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Nicolait
Bruger Oprettet: 29-Januar-2016 Status: Offline Point: 66 |
Funktioner
Tak(0)
|
han kunne godt lyde som en cerwin Vega-gut, hvis det primære fokus er, at der skal spilles højt.
|
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
ha ha ha ha
Cerwin Vega lyder fint. Der skulle stå basmusik
|
|
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4699 |
Funktioner
Tak(0)
|
Giv ham sådan en her, så han kan puste liv i det søvnige parcelhus kvarter
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du må have ham med ud at lytte... OG!!! Tro mig! Da jeg boede hjemme hos mine forældre, købte jeg mig et fint musikanlæg, som kunne spille højt & godt. Til at begynde med, var mine forældre LIDT trætte af det, når jeg fyrede op under det. MEN!! Dette ændrede sig til at de råbte op til mig, at jeg skulle skrue op, eller, de selv kom op på mit værelse for at skrue op, eller sidde der og lytte med...
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
Glem det soundboks skrammel.
Gå på dba.dk og find de største højttaler du kan finde til billige penge idet område. Redigeret af Notfast - 25-April-2022 kl. 19:47 |
|
.....
|
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
har fundet er par cerwin Vega ve12 til en rimelig penge - nogen der kender noget til dem ?
|
|
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |