|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() |
ok. Tak for hjælpen
![]() |
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Og så er det en herrefed router!!
Så den er ikke så dyr igen.. når du ser på den kvalitet du får samt muligheder. |
|
![]() |
|
kiel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
En router er det ikke, men den kan udvide (WDS) et eksisterende netværk, hvis ens router understøtter dette. Jeg har selv et setup med en Airport Extreme og en Airport Express sat sammen. Fatter ikke hvorfor Extreme produktet ikke inkluderer AirTunes (udover man så lige får muligheden for at købe begge devices hvis man også har brug for en router ![]() |
|
mvh kiel
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jorv det er nu en router - jeg har selv benyttet den til dette formål da min eksisterende router gav op og jeg bare skulle online indtil jeg fik købt ny wired router.
Jeg forstår heller ikke de ikke smider Airtunes i Extremen, men mon ikke det er for ikke at gøre Express obsolete? |
|
![]() |
|
kiel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Kunne være jeg skulle have læst manualen før jeg udtalte mig ![]() |
|
mvh kiel
|
|
![]() |
|
![]() |
Det skal dog siges at dens router-funktioner ikke er så advancerede igen - dertil er Extreme langt mere powerful.
Jeg bruger min som AP i det daglige dog. ikke som router. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg bruger udelukkende min til wireless streaming af musik. Og så kan det måske diskuteres om prisen på ca 700,- er det værd - det syntes jeg den er. Jeg er dog desværre på Express nummer 2, idet strømforsyningen i den første jeg havde stod af, hvilket åbenbart er et kendt fænomen. Redigeret af kiel - 16-August-2009 kl. 22:37 |
|
mvh kiel
|
|
![]() |
|
![]() |
7-9-13 kører min endnu, selvom den en overgang bøvlede helt vildt på det trådløse.
|
|
![]() |
|
davidskp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Med programmet Airfoil kan man streame fra alle apps til Airport Express....de tkoster dog et par kroner. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |