|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pete II ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 06-Maj-2006 kl. 21:07 |
Hej drenge Jeg har igennem længere tid overvejet at bygge mit eget MC, men da jeg hverken er en haj med fingerne og i teknik - og da det er rimelig uoverskueligt at finde ud af, hvad der er bedst osv. - har jeg nu fundet frem til et færdigbygget medie center, som jeg godt kunne tænke mig nogle kommentarer til. http://www.mm-vision.dk/produkter/vishtpc.asp?action=vis& ;menu=pc&varenr=152&gruppe=visionhtpc Hvad mangler der for at det er det 'perfekte' medie center? Og mangler der overhovedet noget? Forslag til de på siden nævnte muligheder for opgraderinger modtages også med kyshånd. På forhånd mange tak. Mange hilsner Pete |
|
![]() |
|
Mighty Mouse ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Hvad der mangler... fx HDMI ind- og udgang - kan sikkert købes ekstra, men det bliver dyrt |
|
/Michael
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |