|
Anmeldelse af DVB-T modt. Triax T-HD 409 |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
kbh4
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
-Kent |
||
kbh4
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dog kan man ikke skifte eller fjerne undertekster på optagede udsendelser, som man ellers har mulighed for, når man ser "live". -Kent |
||
M.K.A
Bruger Oprettet: 21-August-2006 Status: Offline Point: 237 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En lille rettelse. Harddisken hedder ikke LaCie d2 Quadro,
men LaCie d2 Quadra. Kan godt give lidt forvirring hvis man leder efter den. |
||
M.V.H M.K.A
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Må være det samme som på Triax 405. Nej du kan ikke anvende TV'ets egen TTV når der kun er HDMI forbindelse og gennemsløjfet antenne signal til TV'et. Rimeligt træls for der er ingen "farvede genvejstaster", der virker på TTV, så der skal møjsommeligt trykkes de tre tal for den side du ønsker. Dog kan pil op/ned bruges til at bladre med. |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er ingen omtale af tunernes følsomhed i anmeldelsen. Jeg har nu haft to forskellige Triax 405 hjemme, og de viser kun godt 50% i signalstyrke trods det at mine andre (mpeg2) tunere viser 89 - 100%. Og det er ikke godt nok til et fejlfrit billede. Kan heller ikke opnå en BER på 0. Den står på ca 140 ved FTA kanalerne og 2400 ved Boxer kanalerne. |
||
xcardman
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Technisat DiGYBOXX T4 VA, som jeg har viser 95 procent signal. det er selvom antenne stikket først ryger igennem min pan ex87 og en fire dtv modtager tilsluttet min bærbar. så det lyder lidt underligt, når din pan ex87 viser samme signal styke som min. Jeg kan da ikke udelukke dine antenne forhold, men så havde signalet sikkert været mindre på din ex87 |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja den viser de 100% og TVet de 89%. Og boxen er første led i antenne fordelingen. Jeg har kontaktet Boxer om at få lov til at videreføre mit abbonnement hos AV-Connection for at få omtalte Technisat box. Men det kan ikke lade sig gøre. Så nu hænger jeg på Triax'en |
||
Vanderlay
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men kan man sammenligne %-tallene på tværs af forskellige produkter?
Det ville jeg ikke umiddelbart tro. Redigeret af Vanderlay - 29-Oktober-2009 kl. 16:04 |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak Lacie d2 Quadra er en forholdsvis dyr ekstern harddisk. Sådan en der også er hurtig, og bruges til videoredigering på Mac via Firewire 800 som den også har. Men inde på Triax hjemmeside, er der en oversigt over de eSATA harddiske som de har afprøvet (og godkendt). Harddiske til Triax T-HD 409 VA /Lars Redigeret af Lars - 29-Oktober-2009 kl. 16:12 |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Breddam
Guld medlem Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor står der, at abonnementet ikke er omfattet af dørsalgsloven? Som jeg læser betingelserne, har man sine 14 dages fortrydelsesret... Venligst Søren |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er korrekt! Men du hæfter altså for ½ års kortgebyr. |
||
Arena70
Ny bruger Oprettet: 30-September-2009 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den øverste på listen Verbatim 47525 fås hos Attech (se bannerreklamen øverst) til 689Kr og de sælger også helesættet 409+HD til 2399Kr thoms |
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |