|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jodder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() Sendt: 09-Marts-2004 kl. 17:15 |
Hej Lars.. Nogen ide om hvornår vi kan renge med en review af dette kort, som du har "lovet" Mvh. Kim |
|
![]() |
|
Jodder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
Wuuppzzss, så lige i en anden tråd fra den anden dag i først lige har fået det til test, jeg prøver at sætte mig på hænderne og vente lidt i tålmodighed, (selvom det er svært) det ser meget labert ud det kort Hilsen Kim |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Kim Ja, Michael har først lige fået det Hauppauge kort, og da han samtidig har også haft travt med artiklen om HTPC, så tør jeg slet ikke spørge hvornår anmeldelsen mon er klar. Vi må hellere vente tålmodigt /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Kim Michael er blevet færdig med anmeldelsen af Hauppauge DVR 350 nu. Så den bliver lagt ud på siden senere. Hvis jeg ikke når det i aften, så er den ihvertfald klar lørdag eftermiddag. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Som Mygind ville sige:... "SÆT Igang...." Glæder mig, smid ham lige herind ved lejlighed, jeg er sikker på jeg har tillægsspørgsmål. Mvh. Kim |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Hej Kim Du kan roligt regne med at jehg kikker med. Glæd dig til artiklen, men husk at Lars også har andet at lave. Hilsen Michael Sørensen
|
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Alle Så er anmeldelsen af Hauppauge PVR 350 klar! Læs den på: http://www.recordere.dk/hauppauge_pvr-350_dk.htm /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Super... det ser godt nok lækkert ud det kort. Michael, du lovede du ville hænge lidt ud her i forummet til evt. tillægsspørgsmål, jeg vover pelsen og fyrer op Hvordan er kvaliteten hvis man bruger kortet til at vise på TV ? Michael, nu ved jeg ikke om du har prøvet Pioneers 5100, men jeg balancerer lidt imellem disse 2 løsninger, hvis man sammenligner lidt på tværs, er der noget der skiller sig ud på de 2 løsninger overfor hinanden ? Foreløbig tak, der kommer nok lidt mere Mvh. Kim |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Jo, jeg hænger på. Hauppauge TV kortet har kun TV, Video og S-Video In - ikke Out. DVS at dit nuværende grafikkort skal vise billedet på tv'et. Hvor god kvaliteten af det bliver, kan du selv prøve efter. nVidia er efter min mening ikke de bedste dér, ATI og især Matrox er noget bedre. Men når du ser TV på computeren er billedet opbygget non interlaced og når du ser på et TV er billedet interlaced. Interlaced vil sige at hver anden billede linie optegnes, fx 1, 3, 5, 7.....575 og derefter 2, 4, 6.... Det giver et blødere billede som mange nok vil foretrække. TV kortet tegner skarpere, men tilgengæld ses 'snavs' også tydeligere. Når du så begynder at skalere billedet og dit grafikkort måske også skal skalere billedet vil det uundgåeligt blive/virke uskarpt. Jeg har desværre ikke erfaringer med Pioneers DVD Recordere, men har erfaringer med en Panasonic E20 (gammel sag :-) og jeg vil helt klart foretrække den løsning frem for PC løsningen. PC løsningen har kun berettigelse, hvis du bruger PC'en til andet samtidigt, fx DivX eller Xvid afspiller, måske MP3 jukebox. Hilsen Michael Sørensen |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
![]() |
HHmm, nu begyndergamle jooder her sgu at blive lidt gråhåret... Jeg har debatteret lidt i videoredigeringsgruppen på usenet, og iflg. dem, samt: http://www.hauppauge.com/html/products.htm#digital så skulle 350 netop have TVout, i den forbindelse har jeg formodet at man kunne afspille direkte fra computeren til mit TV. Det er lige så jeg bliver rundtosset Håber på en opklaring, et sekund tænkte jeg om du havde fået fingre i en 250'er, men den er vist uden radio, og det har du jo anmeldt ? Mvh. Kim |
|
![]() |
|
![]() |
Det er mig der er galt på den. Der er en A/V Output connector på kortet - og den vil jeg skynde mig at få afprøvet! Hilsen Michael Sørensen |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
![]() |
Pyhu, havde frygtet mine blot 31 år, havde udviklet sig en en knap så rar retning... Vil du. evt. tjekke om kortet kan køre som soloskærm kort i en maskine med Tv som hovedskærm ? Mvh. Kim |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |