recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse af Hauppauge 350
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnmeldelse af Hauppauge 350

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Avatar
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2004 kl. 18:16

Jeg har bedt Lars tilføje følgende til artiklen

"TV kortet har tv out så tv billedet kan sendes in på et rigtigt tv eller optages på en almindelig video.

Og også her er kvaliteten rigtig god.  Det er muligt at overføre S-Video (bedste kvalitet) og (composite) video. Model 350 adskiller sig fra model 250 på dette punkt."

Jeg skal lige tilføje til dig Kim, at du ikke får hele computerskærmen på tv skærmen, men kun tv billedet (incl delay funktionen og playback i tv programmet), så der kræves stadig et grafikkort i computeren.

Beklager smutteren

Michael Sørensen

mvh MichaelS
Til top
Jodder Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 103
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2004 kl. 11:44

Oprindeligt skrevet af MichaelS MichaelS skrev:

"TV kortet har tv out så tv billedet kan sendes in på et rigtigt tv eller optages på en almindelig video.

Hej Michael...

Jeg har lige et ? mere hvis du følger med på sidelinjen.

Den model du testede var den med scartkabel ?

Jeg har fundet ud af der findes 2 modeller af PVR 350

Model 990 som jeg tror mest hører hjemme på det amerikanske marked, og model 988 som jeg ser bør høre hjemme i Europa.

Forskellen er vist at 988 er med scartstik, og 990 med composit.

Balladen er hvis man kigger på edbpriser findes 988 til 1695, og 990 til billigste pris 1595,-, fair nok, men nogle af forhandlere listet under 990 er registret med model 988 på deres website, så de er lidt unfair listet dyrere end de bør, dem om det.

Men tilbage til ?

Har din model haft scartstik med, og ved du egentlig om du har testet den ene eller andenmodel ?

Mvh.

Kim

Til top
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Avatar
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2004 kl. 14:12

Ja der var Scart kabel (jeg tror der var et mini stik i den ene ende og scart i den anden ende). Det var model 988 det er jeg sikker på.

Køber man den amerikanske udgave kan man - måske - få problemer med tv standarden. Herhjemme bruger vi PAL og i US bruger de NTSC. Softwaren kan klare begge dele.

--

Medhensyn til edbpriser.dk så kan du finde hundredevis af fejl på deres sider. Tjek fx Pioneer A07 (Retail udgave med software) - de billigste mener Pioneer 107D - altså uden software. Jeg skrev på et tidspunkt til edbpriser om problemet og de oplyste at det var forhandlerne der styrede det.

I slutningen af februar tjekked jeg edbpriser for en Canon i865 printer (der kan printe på skiver). I følge edbpriser og IT-Butikkens hjemmeside havde IT-Butikken den korteste leveringstid med 3-5 dage. Fint nok jeg bestilet et eksemplar og siden modtog jeg en mængde mails med besked om at printeren blev forsinket. De nåede frem til midten af maj måned i seneste mail. Der står stadig forkert dato på såvel edbpriser som IT-Butikkens hjemmeside. Det er ikke tilfældigt!  Ouch

Du kan ikke stole blidt på oplysningerne på edbpriser.dk og heller ikke nødvendigvis på forhandlerne.  Thumbs Down

--

Hilsen

Michael Sørensen



Redigeret af MichaelS
mvh MichaelS
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu