|
Anmeldelse af iPhone 4 |
Besvar |
Forfatter | |
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Emne: Anmeldelse af iPhone 4 Sendt: 18-August-2010 kl. 18:25 |
Denne anmeldelse har været undervejs i et stykke tid. Den har kunnet læses i etaper på mobilsiden.dk.
Men nu er den blevet færdig, og vi iler med at udsende den i sin helhed her på recordere.dk
God fornøjelse med læsningen.
Som Haribo ville sige: Den er go!
/Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Slettet_120331
-- Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
Sendt: 18-August-2010 kl. 19:10 |
Meget fin anmeldelse. Har læst nogle engelske der gik lidt mere i dybden med nogle tekniske detaljer men synes han kommer meget fint omkring det meste.
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7121 |
Sendt: 18-August-2010 kl. 19:31 |
rigtig god anmeldelse.
Har selv en 4 og er meget enig i det der bliver skrevet |
|
B-CLG
Guld medlem Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
Sendt: 18-August-2010 kl. 19:50 |
Denne kommentar er ikke specielt rettet mod denne anmeldelse, men hvorledes forholder det sig med anmeldte produkter? sendes de retur ? Straks ?
Min kommentar er lidt inspireret af denne artikel/anmeldelse i Politiken af et krydstogtskib http://tgt.dk/inspiration/tema/storbyogkultur/article67471.ece?page=1 som afsluttes med: "Politiken var inviteret af Scandinavian Cruise Center." Dermed kan læseren forholde sig til relationen mellem det anmeldte produkt/producent og anmelderen. I realiteten stiger anmelderens og avisens troværdighed ved at spille med åbne kort. /B Redigeret af B-CLG - 18-August-2010 kl. 19:51 |
|
mufcdk1974
Guld medlem Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Sendt: 18-August-2010 kl. 19:52 |
Jeg er også enig langt hen ad vejen i den anmeldelse, som jeg faktisk syntes er ganske kritisk. PS: Ejer selv iPhone 4. |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |