|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
dyff ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
|
Ja det må man sige en super flot anmeldelse, jeg købte det hos komplett.dk for ca. 3 uger siden til 4500 + fragt og har bestemt heller ikke fortrudt.
|
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Hej. Jamen de første dage (3-4 dage) kørte jeg med alle indstillinger på 50% og brugte break-in dvd'en (der ligger her på siden) i nogle timer om dagen. Jeg er/var ikke bange for burn-in, dog skal man bruge sin sunde fornuft med Lg fjernsyn og statiske billeder - især i den første uge. Det lyder måske lidt dramatisk, men det er ikke sværer end at slå væk fra en bestemt kanal med for mange statiske billeder eller slukke fjernsynet når man ikke bruger det |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Som det er blevet nævnt så husker den dine indstillinger for hver indgang. Dog skal du huske på at hver indgang har sin egen indstilling. For eksempel er Ekspert 2 indstillingerne via min scart indgange meget forskellige fra HDMI indgang 1 - som er hvad mine tal i anmeldelsen bygger på. |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for alle de rosende ord
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Skytten17 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2009 Status: Offline Point: 29 |
![]() |
|
4500? - det må da have været tilbud så, damn.. Hvorfor så man ikk det :( |
||
![]() |
||
Skytten17 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2009 Status: Offline Point: 29 |
![]() |
|
Hvordan er det med ledningetilslutning? - er de fleste stik bagved, i siden eller under? ;) (Skal jeg ud og invistere i et 90 grader bøjet HDMI kabel?)
|
||
![]() |
||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
|
Fleste stik er desværre bagpå
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Så fik jeg det ind af døren.. HOLD KÆFT DET ER LÆKKERT! - Jeg er meget imponeret af billedet! - og det er endda out of box, jeg er meget amatør på dette punkt, men anbefalder du at jeg skifter til dine indstillinger?
|
||
![]() |
||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
|
hvis kalibrering er helt nyt for dig, vil det nok være et godt udgangspunkt for dig. Hvis du gerne selv vil vide noget om kalibrering, så kan det anbefales at købe DVE og sætte at par timer af til gennemgang af den, samt en kalibering derefter.. Med DVE lærer du noget om basic kalibrering, men du kan med den ikke gøre det helt optimalt. |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
mit PQ6000 led af en kedelig "blå" sygdom i standard indstillingerne. som jeg illustrerede i mit kalibrerings indlæg prøvede jeg 2 niveau'r.. et mellem med kontrast i mellem klasse, og den tættest BtB som bantam foreslog skulle prøves... PS. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har ikke lyst til at bruge flere penge på det når jeg i forvejen syntes det er flot billed.. Der har ingen problemer været, bortset fra det måske er lidt mørkt når jeg spiller FIFA, men det er det eneste? ;)
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
Hvad ville du da købe? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |