|
Anmeldelse af lærred til Ultra Short Throw |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Dorio ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-December-2020 Sted: Brønderslev Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvilken firma blev det sendt fra?
|
|
![]() |
|
Dorio ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-December-2020 Sted: Brønderslev Status: Offline Point: 9 |
tak har fået mit og sat det op, er vanvittigt tilfreds
|
|
![]() |
|
fordfairlane ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
fedt! hvilken størrelse endte du op med?
|
|
![]() |
|
købte en 120” men ikke short, da jeg har en ppx620 projektor, kunne ikke finde en bedre mini projektor, og grunden til jeg skulle bruge det, er fordi jeg bruger det til min kolonihave, så strømmen går ud, hvis jeg bruger mere watt xD
|
|
![]() |
|
fordfairlane ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
haha....first world problem
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |