|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Ja.
/Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Både og.
Som nævnt er optagelserne nok beskyttet på en eller anden måde, efter krav fra Boxer.
Selve disken er Linux formateret. Det betyder at den ikke direkte kan læses under Windows, men den kan dog via værktøjer til Linux partitions (som dette).
På disken ligger en række .ts foldere, en for hver optagelse. Men indholdet er ikke umiddelbart noget som VLC playeren kunne bruge.
Men jeg har hverken viden til, eller interesse i, at "hacke" optagelserne; Men hvis de lige lå i et brugbart format, kunne det jo være smart nok
![]() /Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
![]() |
|
Umiddelbart ikke. Hverken USB eller netværksstik ser ud til at være aktive.
/Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
![]() |
|
Såvidt jeg kan se, så er Boxer TV-Navigator betegnelsen for en "udvidet EPG".
I denne TV-guide kan der eksempelvis også søges efter programmer, ud fra forskellige kriterier som tid, titel og medvirkende.
(Den information burde nok med i anmeldelsen også
![]() /Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Jo men hvor finder du den udvidede EPG? Har den et kanalnummer for sig?
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er boksen der bestemmer EPG.
Denne boks har en udvidet EPG.
/Lars Redigeret af Lars - 11-August-2010 kl. 10:25 |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
Viktor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
|
En test fra digitalt.tv: test
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har en forespørgsel liggende hos producenten på denne. Jeg vender tilbage med svaret ![]() /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Alle
Nogle flere svar fra producenten:
/Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
meltofte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
|
Noget nyt om muligheden for at kunne se igangværende optagelser?
/Thomas
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Åh, ja, den havde jeg glemt. Man kan se de igangværende optagelser. Jeg ved ikke hvordan jeg kunne overse det i første omgang, men det er muligt. Igangværende optagelse findes i optagelisten, og kan afspilles. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
meltofte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
|
Så kan det da godt være, man skal springe ud i det, mens vi venter (sikkert forgæves) på Sony og Panasonic.
/Thomas
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |