|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
||
Jeg forstår anmeldelsen som at onkyp 806 ikke kan lade billedsignal fra bluray eller dvd gå igennem den uden at "behandle" billedet. HVad skulle de få ud af at skrive sådan hvis det ikke passer. Synes også jeg har hørt om problemet på avforums. Prøver lige at se om jeg kan finde tråden. Men det er jo ikke sikkert at 706'eren har dette problem selvom 806'eren har.
|
|||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Nej - mig bekendt, så kan man på alle Onkyo receivere kører "Pass Trough". Og her sker ingen billedbehandling. Onkyo´en virker da nærmest som en HDMI switch |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
jan0112 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Sweden Status: Offline Point: 125 |
![]() |
||
Hej du. Har du fået målt det hele. Jeg er ret spændt om jeg lige kan få plads i skabet.
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Nix - der kom nogle ting i vejen - undskyld. Vender straks tilbage Edit: Receiveren er 37.7 cm i dybden, så regn med minimum 43 cm incl stik Redigeret af Hother - 04-December-2008 kl. 09:55 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
||
Agh.. mangler sqda en HD afspiller.. for fanden da osse.. Sorry.. minus kaffe idag.. |
|||
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|||
![]() |
|||
maagren ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() |
||
Jeg mener også at have set debatten på avsforum. Selvom man sætter Onkyoen til Pass Through skulle den alligevel lave en behandling af billedet. Os almindelige mennesker uden måleudstyr kan sikkert ikke se det. EDIT: Fandt lige tråden - jeg tror ikke det er noget man skal bekymre sig om. http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?p=14927849 Redigeret af maagren - 04-December-2008 kl. 12:57 |
|||
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
|
|||
![]() |
|||
Simsalabim[DK] ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
![]() |
||
Hvis almindelige mennesker uden måleudstyr ikke kan se
det, så er det nok ikke så slemt ![]() Med mindre, at man af princip vil have et helt ubehandlet signal. Så er jeg dog bange for, at man bliver nødt til at gå sig en tur i virkeligheden i stedet ![]() |
|||
![]() |
|||
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
![]() |
||
Netop det jeg mente med det "citat" fra hometheater har testet. Dem som har deres "secret benchmarks" osv. som virker pålidelige. De har set at Onkyo 806 piller ved billedet og ikke kan levere pass trough....Farudia chip eller ej, så kan den ikke klare opgaven uden at pille negativt ved sort niveau. Derfor jeg spurgte da det vel er relevant hvis man netop har investeret i en BD afspiller der er bedre end ens receiver, så lidt kedeligt hvis billedet forringes af Onkyo. |
|||
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er simpelthen ikke korrekt, når talen drejer sig om Onkyo TX/SR706 (og det er jo den receiver denne tråd handler om). Sortniveauet er helt flot. Og jeg kan se det, for jeg har Pioneer´s egen test BD, og her testes sort i alle leder og kanter Skal vi så ikke lade 806´ eren ligge, eller flyt diskussion til en anden tråd |
|||
|
|||
![]() |
|||
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
![]() |
||
Ja undskyld at vi som brugere sammenligner med Onkyo 606 og 806. Tillykke med din receiver. |
|||
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
No sweat - jeg tror bare at I vil få mere ud af at oprette en selvstændig tråd omkring 806, og ad den vej at få nogle 806 ejere i tale |
|||
|
|||
![]() |
|||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||
Hvis recordere.dk har lyst til at teste 806 så sig bare til, jeg har da et par stykker på lager
![]() ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |