recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse af Samsung BD-C8500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnmeldelse af Samsung BD-C8500

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
movesen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2010 kl. 11:10

Er stor bruger af BD-C8500.

SAMSUNG: Hvornår kommer der en software opdatering, så man kan se preview fra Guiden når man benytter kabel tilslutning (DVB-C)  ?
 
Jeg kan se at BD-C8200/C8500 SAMSUNG enheder som har det problem. Det samme gælder også andre nye SAMSUNG TV. Til orentering så virker preview i guiden fint via DVB-T
 
Sidst og ikke mindst, så savner jeg stadigvæk dual tuner support, men det kommer jo ikke via en software opdatering, men så bruger jeg TV som tuner, når jeg optager (lidt tungt men muligt.)
 
 
Til top
Anden5 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 06-December-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2010 kl. 22:32
Et helt andet spørgsmål:
 
Jeg har en Samsung BD-C8500 og er egentligt ret tilfreds med den, men jeg syntes DVD drevet larmer meget, dvs. jeg kan tydeligt høre de mekaniske dele når læse hovedet bevæger sig.
 
Er det normalt og har andre oplevet det samme?
Anders
Til top
movesen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2010 kl. 22:57
Det lyder mærkeligt. Jeg vil nok få det checket mens der er garanti på. Jeg har ihvertfald ikke bemærket larm på min BD-C8500.
Til top
jesperernst Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Marts-2011
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2011 kl. 19:42
Hej Hother, jeg er på ingen måde wizzard i Hard disk optagere, da jeg står foran mit første køb af den slags box.
Du skriver at der kun kan optages det program man ser fordi Samsyun boxen har én tuner. Mit spørgsmål er nu om ikke man kan sætte den til at optage på én kanal via boxen og efterfølgende skifte kanal på TV'et ?
Når både TV og box her hver sin MPEG4 tuner, så kan man vel optage et program og se et andet, så længe begge valg er fordelt over box og TV ??......hvis ikke det kan lade sig gøre, så er vi jo ikke noget meget længere end den situation hvor man har en analog VHS og et digitalt fjernsyn hhvor man netop skal se det der optages.....det er da lidt surt 
Jesper Ernst
Til top
Morild Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2011 kl. 16:54
Du vil altid kunne skifte kanal på dit TV og se et andet program på den måde, men altså ikke optage 2 udsendelser samtidig og ikke afspille noget du har optaget samtidig med du optager.
Til top
Bruger udmeldt 16 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 12-April-2011
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2011 kl. 02:36
Jeg har lige købt sådan en her, og er rigtig godt tilfreds med den, på nær at hver gang jeg optager noget, så stopper optagelsen før programmet er slut. Jeg har sat den til at optage noget tilfældigt et par gange, og hvis det f.eks. er en film, så får jeg aldrig hele filmen med, men omkring en halv time. Nogen der har oplevet det før? Den har nyeste firmwar, og der er massere af plads tilbage på harddisken.
Til top
jesperernst Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Marts-2011
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2011 kl. 09:00
Oprindeligt skrevet af TimB TimB skrev:

Jeg har lige købt sådan en her, og er rigtig godt tilfreds med den, på nær at hver gang jeg optager noget, så stopper optagelsen før programmet er slut. Jeg har sat den til at optage noget tilfældigt et par gange, og hvis det f.eks. er en film, så får jeg aldrig hele filmen med, men omkring en halv time. Nogen der har oplevet det før? Den har nyeste firmwar, og der er massere af plads tilbage på harddisken.
Jesper Ernst
Til top
Morild Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2011 kl. 09:31
EPG virker ikke altid, har du slået det til ved optagelsen?
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 398
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2011 kl. 11:04
Oprindeligt skrevet af TimB TimB skrev:

Jeg har lige købt sådan en her, og er rigtig godt tilfreds med den, på nær at hver gang jeg optager noget, så stopper optagelsen før programmet er slut. Jeg har sat den til at optage noget tilfældigt et par gange, og hvis det f.eks. er en film, så får jeg aldrig hele filmen med, men omkring en halv time. Nogen der har oplevet det før? Den har nyeste firmwar, og der er massere af plads tilbage på harddisken.
 
Hvordan kan du være rigtig godt tilfreds, hvis optagelsen fejler hver gang?
Til top
Bruger udmeldt 16 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 12-April-2011
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2011 kl. 11:47
Oprindeligt skrevet af Morild Morild skrev:

EPG virker ikke altid, har du slået det til ved optagelsen?

Altså de gange jeg har optaget har jeg optaget via den Guide funktion der er i, som viser en oversigt over alle kanalerne/programmerne. Dvs. jeg skal gå ind og indtaste optagetidspunkt og kanal manuelt i stedet for?
Til top
Bruger udmeldt 16 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 12-April-2011
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2011 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af zczc zczc skrev:

 
Hvordan kan du være rigtig godt tilfreds, hvis optagelsen fejler hver gang?

Haha... god pointe... jeg optager ikke så meget, og jeg har heller ikke mistet noget endnu da jeg bare har lavet prøveoptagelser. Og den virker rigtig godt som bluray afspiller (eller... det er min første bluray afspiller, og jeg har intet at klage over endnu), og den er helt genial som mediaekstender. Jeg har smidt mkv/mp4/avi filer på en usb harddisk, sat den til den, og den har indtil videre afspillet alt uden problemer. Det er det eneste alt-i-et produkt jeg har set indtil videre udover et mediecenter. Ja okay den mangler måske en ekstra tuner, men på den anden måde så har jeg de fint med bare at optage noget, og så se noget andet på fjernsynet. Men det er absolut en smagssag.
Til top
Morild Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2011 kl. 14:28
Jeg ville eksperimentere med at lave en manuel optagelse, eller redigere i EGP indstillingen efter du har valgt en timeroptagelse via guiden.

Det skal lige siges at jeg ikke har denne maskine selv, men det er de problemer jeg selv er stødt på ved optagelse via lignende maskiner.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu