recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse af Sherwood Newcastle VR-654BD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnmeldelse af Sherwood Newcastle VR-654BD

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Emne: Anmeldelse af Sherwood Newcastle VR-654BD
    Sendt: 22-Maj-2010 kl. 23:33
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2010 kl. 00:17
Tak til Hother for en god anmeldelseClap ,Jeg synes at det er rigtig flot , at der er nogle der tester så meget udstyr , og så deler ud af deres viden/oplysninger til alle os andre , tusind tak for det .   Men de der " 3 i 1 " enheder er vist ikke lige noget for mig . Jeg har det bedst med at have seperate enheder til alt , selvom der nogle gange er lidt for mange fjernbetjeninger på bordetSmile...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2010 kl. 07:19
Tak til Hother, for en rigtig god anmeldelse, Thumbs Up super at du bliver ved med at teste AV udstyr, jeg syntes at det er interesant med kombi anlæg, det kunne være rigtigt spændende hvis der kom et High-End kombi til test i fremtiden hvis sådan et anlæg findes, måske Marantz M-ER803 hvem ved Smile
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2010 kl. 10:18
Mange tak for de pæne ordEmbarrassed
 
Jeg må nok erkende, at anmelde flere receivere bliver det nok ikke til hos mig. Man adskiller jo i princippet hele sit setup, og starter helt forfra med det heleSmile
 
Men det jeg egentligt ville ud med er jo, at jeg glemte prisen hos HIFI Freaks som er 5495.- kr.Big smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2010 kl. 23:41
Mærkeligt at de lancerer så tarvelig en fjernbetjening, de evt. købere der kunne finde sådan en receiver brugbar flygter da vist den skal ligge på sofabordet Dead
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu