Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
pilehave
Guld medlem
Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1271
|
Sendt: 13-Juni-2007 kl. 09:49 |
lrev på jobbet skrev:
Det er et 32" tv som er til test her.....kender du nogle 32" full hd?
|
Der findes da masser af 32" FullHD LDC-fjernsyn...Sharp, Thomson og Philips har da nogle i programmet.
|
 |
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
|
Sendt: 13-Juni-2007 kl. 10:02 |
pilehave skrev:
Der findes da masser af 32" FullHD LDC-fjernsyn...Sharp, Thomson og Philips har da nogle i programmet. |
Nej, de er sædvaneligvis ikke full-HD nede i 32". Deres displays er istedet 1366x768
Jeg har endnu ikke set en 32" med 1920x1080 display. Det kan være det kommer, men der er nok ikke det store marked for den slags, for øjet kan aligevel ikke se forskellen nede i den skærmstørrelse (ved normal afstand til TV'et).
/Lars
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
|
Sendt: 13-Juni-2007 kl. 10:08 |
pilehave skrev:
lrev på jobbet skrev:
|
Der findes da masser af 32" FullHD LDC-fjernsyn...Sharp, Thomson og Philips har da nogle i programmet.
|
Hej!
Så fortæl mig venligt HVILKE?
Hvad hedder alle disse 32" full hd tv....hvilke model nr har de?
lrev
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
 |
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12456
|
Sendt: 13-Juni-2007 kl. 10:40 |
Lars skrev:
Jeg har endnu ikke set en 32" med 1920x1080 display. Det kan være det kommer, men der er nok ikke det store marked for den slags, for øjet kan aligevel ikke se forskellen nede i den skærmstørrelse (ved normal afstand til TV'et). |
De skal nok komme, og de skal nok sælge, for det er det ultimative salgsargument at fyre af, for folk der ikke ved bedre.
|
 |
pilehave
Guld medlem
|
Sendt: 13-Juni-2007 kl. 11:29 |
lrev på jobbet skrev:
pilehave skrev:
lrev på jobbet skrev:
|
|
Hej!
Så fortæl mig venligt HVILKE?
Hvad hedder alle disse 32" full hd tv....hvilke model nr har de?
lrev |
Slap nu af... http://gizmodo.com/gadgets/home-entertainment/sharp-aquos-32 -1080p-tv-overkill-221127.php http://www.hjemmekino.no/database/tvinfo.aspx?katalognr=246 (er senere taget af programmet, mindste FullHD er nu 37" i samme serie) Nåhja, Philips har ikke FullHD på 32". Min pointe er bare at jo, der FINDES 32" FullHD...gider ikke Google mere, gør det selv.
|
 |
pågrænsen
Ny bruger
Oprettet: 23-Maj-2007
Point: 16
|
Sendt: 13-Juni-2007 kl. 11:33 |
|
 |
Anderscash
Junior bruger
Oprettet: 13-Januar-2007
Point: 30
|
Sendt: 13-Juni-2007 kl. 11:41 |
Naiera skrev:
Lars skrev:
Jeg har endnu ikke set en 32" med 1920x1080 display. Det kan være det kommer, men der er nok ikke det store marked for den slags, for øjet kan aligevel ikke se forskellen nede i den skærmstørrelse (ved normal afstand til TV'et). |
De skal nok komme, og de skal nok sælge, for det er det ultimative salgsargument at fyre af, for folk der ikke ved bedre.
|
For f..... hvor folk dog er præmenstruelle herinde 
Der er mange faktorer, der betyder noget for mig, når der skal handles en ny fladskærm. Har selv haft en 42px70 hjemme, som desværre rød retur pga reflektioner og til dels retention.
Men når jeg så "desværre" skal over i LCD gaden og skal have et 37/40 tommer, så er FULL-HD da en af de (mange) parametre jeg gerne vil have med, når der nu skal langes 13-15K over disken. Dette tillod jeg såmænd bare at reflektere over - og helt uvæsentligt bliver det vel heller ikke på 47" modellen........
|
 |
dikki
Bruger
Oprettet: 04-April-2007
Point: 249
|
Sendt: 13-Juni-2007 kl. 11:51 |
Nej det er ikk uvæsentligt på 47" men hvorfor vil du have på 37"?
|
 |
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12456
|
Sendt: 13-Juni-2007 kl. 12:20 |
Anderscash skrev:
For f..... hvor folk dog er præmenstruelle herinde  |
Har du læst hvad diskussionen gik på? Det er ikke 'Fuld HD' i sig selv, det er 'Fuld HD' på 32". Jeg forstår ikke hvordan du kan tage på vej, når du så begynder at snakke om 37-47".
|
 |
pilehave
Guld medlem
|
Sendt: 13-Juni-2007 kl. 12:22 |
Eftersom lrev har valgt at jeg ikke kan sende post til ham besvarer jeg hans PM her: " Hvis der er en som burde slappe af her,så er det vist dig.......fjols.
lrev" lrev: Du har flere gange bevist at du bliver personlig når der er noget du ikke har ret i. Det synes jeg er synd, da du sikkert er flink nok på bunden. Jeg håber du får det bedre en dag...
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
|
Sendt: 13-Juni-2007 kl. 12:25 |
[/QUOTE]
For f..... hvor folk dog er præmenstruelle herinde 
[/QUOTE]
Hej!
Kan kun se at ovenstående gælder en enkelt person
Hvis det ikke er modellen som optræder i testen du er interesseret i (32"),hvorfor så ikke bare melde det ud med det samme?
lrev
|
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
|
Sendt: 13-Juni-2007 kl. 12:29 |
pilehave skrev:
Eftersom lrev har valgt at jeg ikke kan sende post til ham besvarer jeg hans PM her:
"
Hvis der er en som burde slappe af her,så er det vist dig.......fjols.
lrev"
lrev: Du har flere gange bevist at du bliver personlig når der er noget du ikke har ret i. Det synes jeg er synd, da du sikkert er flink nok på bunden.
Jeg håber du får det bedre en dag...
|
tror ikke det bliver før du forsvinder.Du bruger enhver mulighed for at provokerer mig.......min fejl er bare at jeg lader det lykkes for dig.
(Hvorfor mon jeg har valgt at blokere for NETOP dine PBère-og ikke andres....?)
lrev
|
|
 |