|
Anmeldelse af S-UHD fra Samsung (UE65JS9500) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Marts-2015 kl. 15:21 |
||
Ser spændende ud om end jeg synes prisen er lige høj nok, når man tænker på OLED 4K vel kommer til samme eller lavere pris.
Anmeldelse hdtvtest Redigeret af kennethbrdk - 11-Marts-2015 kl. 15:49 |
|||
![]() |
|||
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Joh, jah. Det er da meget fint at den bliver kåret som "best in class" på baggrund af HDR, 10-bit osv., når det vel er det eneste tv som pt understøtter det? Det ægte sort-niveau er jo ikke videre imponerende, så jeg vil da med glæde holde vejret til LG's OLED modsvar kommer på gaden.
|
|||
![]() |
|||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
||
Nej men de synes jo den overall lige gør det bedre end bl.a. Sonys 9005 som før var best in class og det har jeg kun hørt godt om, men ja forventer da også at OLED 4K er bedre og i øvrigt er prisen jo alt for høj i forhold. Men jeg troede faktisk ikke at der ville gemme sig noget bag deres såkaldte S-UHD, så på den måde overrasket det mig positivt. Redigeret af kennethbrdk - 11-Marts-2015 kl. 16:51 |
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
||
Jeg læser det mere som, at tv'et er udstyret med seneste teknologi (andet ville være underligt for en 2015 model), og dette gør pt. tv'et best in class. |
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
||
"The Samsung UE65JS9500 is easily the most impressive LED TV we’ve reviewed to date, which is hardly surprising given that it’s kitted out with all the most desirable LCD-enhancing technologies known to videophiles". Det er jo ikke altid, at blot fordi de har proppet det nyeste i, at det giver det bedste resultat, men ja vi får jo en ide om, hvor det står når vi ser anmeldelser på de nye modeller fra de forskellige producenter |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |