|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
amarone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() Sendt: 10-Maj-2010 kl. 20:06 |
Faldt lige over denne LG-blu-ray-afspiller i 24 Timer forleden http://www.e-pages.dk/24timer/2364/ (fredag d. 7/5 - Århus-udgaven - side 12). 5 ud af 6 stjerner "Efterfølgeren til sidste års topmodel er lidt billigere og lidt bedre. Blu-ray-billedet er fantastisk. Via usb-porten kan du afspille musik og video samt vise billeder. Indbygget trådløst netværk giver adgang til BD-live eller dit indhold på det lokale netværk. Mange ondline-tjenester! Desværre har afspilleren ikke nogen indbygget lagerhukommelse. Spec.: Hdmi, komposnet, video, stereo, netværk, wifi, koaksial, optisk, usb, dlna (billigst www.edbshop.dk 1.688 kr.)"Jeg synes, at den ser ganske nice ud - kunne da godt komme ind i mine overvejelser. Hva´ synes I? ![]() Har også lige et par spørgsmål til anmeldelsen, som jeg håber, en af jer derude kan svare på: Hvad betyder det i praksis, at den ingen indbygget lagerhukommelse har? (hvis jeg f. eks har en Panasonic G20, hvor der jo kan tilkobles en ekstern harddisk - kan jeg så bruge den?) Hvad er BD-live? På forhånd tak for hjælpen ![]() |
|
![]() |
|
malke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2007 Sted: Solrød Str., DK Status: Offline Point: 203 |
![]() |
Jeg tror at indbygget hukommelse betyder at man kan gemme filer på den, som musik og billeder - jeg ved ikke om det også understøtter filmlagring? Men din g20 kan optage, det kan BD570 ikke..men denpå de fleste tv eller Blu-ray kan man efterhånden smide en usb-pind i og se indholdet..om blu-ray'en så har indbygget hukommelse eller ej er måske ikke så interessant, hvis man alligevel har sine billeder på en usb-pind. Jeg får en BD560 i dag, forskellen er at BD560 ikke har indbygget wifi/dnla, men det har mit kommende tv, som også kommer i dag :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |