|
Announce piCorePlayer 3.10 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sbp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2017 kl. 11:05 |
Hej, jeg vil blot gøre opmærksom på at vi lige har lavet en ny version af piCorePlayer.
Specielt synes jeg I skulle prøve den version hvor vi har forbedret de moduler der har med lydkortene at gøre. For mange er der nu mulighed for at afspille helt op til 384 kHz sample rate. Det er i de nyere udgaver også muligt at have såvel afspiller som server på den samme raspberry, således at det kommer til at fungere som en enkelt enhed. Man har så kun brug for en harddisk til at gemme sine lydfiler på. Endelig har vi gjort det muligt at installere et program (samba), således at det er muligt at se den tilknyttede harddisk fra andre computere på netværket. Det gør det nemmere at tilføje nye lydfiler til harddisken fra en hvilken som helst computer som er på det samme net. Hvis I har interesse, kan det hentes her: https://sites.google.com/site/picoreplayer/home/download MVH
Steen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Branche relationer skal meddeles til Redaktionen jvf
![]() |
|
![]() |
|
sbp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 19 |
Beklager hvis jeg har overtrådt en eller anden regel.
Du nævner branche relationer. Jeg ved ikke hvad du taler om, det er noget software som vi i vores fritid sidder og nørder med, om stilles til rådighed for alle som måtte ønske det. Ingen af os har relationer til noget i medie branchen.
Det drejer sig om fuldstændigt frit tilgængeligt (og gratis) software, som tidligere har været diskuteret her på forummet, og jeg ville blot gøre opmærksom på at der er kommet en ny udgave. Hvis det er et problem så se venligst bort fra mit indlæg. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Så er der ingen regler overtrådt. Se bort fra mit indlæg.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |