|
Annuleret: transport Aalborg -> Sønderjylland |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Februar-2013 kl. 16:34 |
Hej Som sidste mulighed forespørger jeg om der er en bruger herindefra der har mulighed for at transportere en reciever i kasse, jeg har købt, fra Aalborg til Sønderjylland. Jeg forestillede mig at der muligvis var en bruger der skulle køre turen alligevel, har plads i bilen og ville have et tilskud til benzin. Jeg kan mødes med dig i det meste af Sønderjylland og afhente receiveren. Nærmere info pr. PB. Mvh BS Redigeret af Bschmidt - 10-Februar-2013 kl. 11:27 |
|
![]() |
|
Nico89 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pb sendt.
|
|
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Jeg skal fra Aalborg til Padborg den 28. Februar. Skriv hvis det har interesse.
|
|
![]() |
|
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
Jeg kan hjælpe med transport fra Aalborg den 20/2 men kun til Kolding
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Tak for alle tilbud. Det vise igen hvor hjælpsomme mange brugere herinde er :-) handelen faldt desværre til jorden og der er ikke brug for transporten alligevel :-(
Mvh BS |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |