|
Annuleret:Playstation Vita 3G/Wifi |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
aleph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-September-2014 kl. 08:46 |
Hej
Sælger min Vita, da jeg aldrig bruger den , og stort set aldrig har brugt den. Der medfølger 16 gb memory card, og spillene Tearaway Bundle with LittleBigPlanet som download (købt som en pakke). Købt på Amazon.co.uk, dec. 2013, og kvittering haves Kan afhentes i Herlev for HBO 1000 kr mvh Kim
Redigeret af aleph - 15-September-2014 kl. 13:50 |
|
![]() |
|
aleph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der må gerne bydes under 1000
![]() |
|
![]() |
|
Mentalisac ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2012 Status: Offline Point: 209 |
Vil byde 400 så.
|
|
![]() |
|
Listy77 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 24 |
Er der joysticks med og andet tilbehør?
Jeg byder 450 kr. |
|
![]() |
|
Nej, intet ekstra udstyr
|
|
![]() |
|
Listy77 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 24 |
Hmm okay... Så trækker jeg mit bud tilbage.
|
|
![]() |
|
jpihl ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2011 Sted: DK, Aalborg Status: Offline Point: 89 |
Er den fra et ikke-ryger-hjem, og du kan overtales til at sende den?
I såfald vil jeg gerne byde 550pp
|
|
![]() |
|
Ja, den er fra ikke ryger hjem, men prisen er for lav; især til at sende den
|
|
![]() |
|
jpihl ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2011 Sted: DK, Aalborg Status: Offline Point: 89 |
Fair nok :) Hvad siger du så til 700pp?
|
|
![]() |
|
Vil lige vente og se om der er nogen der vil hente
![]() |
|
![]() |
|
Det er bare iorden.
Hvor længe regner du med at lade den køre, og kan jeg få dig til skrive mig en PM når/hvis du får lyst til at handle? :)
|
|
![]() |
|
I aften med. Ja jeg skriver PM. mvh
Kim
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |