recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Annullere Windows update? (mangler at genstarte)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Annullere Windows update? (mangler at genstarte)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mathias1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mathias1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Annullere Windows update? (mangler at genstarte)
    Sendt: 08-November-2016 kl. 15:07
Jeg nedgraderede for efterhånden et år siden fra windows 10 til windows 8.1. Siden da har jeg været opmærksom på at fjerne fluebenet ud for windows 10 opdateringen når jeg har kørt installeret windows update's. Det glemte jeg dog i dag, hvorfor jeg nu har en meddelse om at min PC bliver opgraderet til Windows 10 når jeg genstarter. 

Har jeg mulighed for at annullere installationen af de windows updates jeg har kørt i dag? (Mener at huske det ikke er muligt at nedgradere anden gang man installerer windows 10?)
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2016 kl. 15:57
Du kan altid nægte at acceptere EULA (End User License Agreement)

Så vil den genstarte igen og rulle tilbage til forrige system Thumbs Up

Jeg ved ikke om du kan stoppe processen på andre måder.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu