|
Annulleret k: atv 2 eller wd live |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-August-2015 kl. 18:42 |
En der skal af med en af de to, til en fornuftig pris.
Atv skal være jailbroken eller kunne jailbrakes. I nødstilfælde kan atv 1 bruges Redigeret af aerik - 12-August-2015 kl. 12:08 |
|
![]() |
|
davorgekko ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Gentofte, DK Status: Offline Point: 229 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor er du henne i landet? København? I så fald har jeg en jailbroken AT2, men gider ikke sende. :-)
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Desværre hiel over West å. Esbjerg.
Men alt efter hvor i Kbh kan jeg måske stykke noget sammen. Hvad er prisen i så fald? Send evt pb :) |
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
Jeg bor i Jylland nær Aarhus
Er en atv2 pris 700 |
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
davorgekko ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Gentofte, DK Status: Offline Point: 229 |
Jeg tænkte en 600 kr eller sådan noget?
|
|
![]() |
|
amnesia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
Amazon FireTV kan anbefales - der kan du uden besvær lægge Kodi mv. på - hvis det er dét der er planen.
|
|
![]() |
|
Lyder da som en fræk ide, kunne godt være jeg lige skulle kigge på en sådan.
|
|
![]() |
|
Gælder det også for Stick, eller kun tv? |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Gælder for begge, har en stick med Kodi på. :-)
|
|
![]() |
|
Genialt. Jeg får en wd live hub ind af døren i dag eller i morgen, virker det ikke godt nok for mig, prøver jeg sgu sådan et fire Stick af. Tak for jeres kommentarer, må solen være med jer i dag |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Helt i orden og lige over. :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |